Americká společnost Affirm kupuje Sweep

2. 5. 2016 – | Doba čtení: < 1

Americká společnost Affirm, která se angažuje na poli úvěrování, oznámila, že kupuje Sweep. Sweep je aplikace, která pomáhá svým uživatelům řídit jejich osobní finance. Tento nákup je jedním z prvních kroků při naplňování strategie společnosti, která chce rozšiřovat portfolio svých produktů i do jiných segmentů, než je segment půjčování peněz. Snaží se najít projekty, které by jí umožnily komunikovat se svými zákazníky na denní bází. Sweep oficiálně zruší všechny klientské účty  25. května tohoto roku.

Zdroj: Techcrunch.com

Další doporučené články

Je bitcoin lepší investice než NVIDIA?

Je bitcoin lepší investice než NVIDIA?

Bitcoin po několika měsících konečně vzlétl k novým rekordům a opět tak na sebe strhává obří pozornost. V Čechách se dokonce s oblibou říká, že...
18. 11. 2024 – Doba čtení: 3 min
BBVA školí manažery v oblasti generativní AI

BBVA školí manažery v oblasti generativní AI

Společnost BBVA vytváří školicí program, který má jejím vrcholovým manažerům poskytnout základy v oblasti využívání GenAI, aby se zvýšila jejich produktivita....
15. 11. 2024 – Doba čtení: 2 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce
Podrobné nastavení
FinTech Cowboys

Náš web používá soubory cookies, které jsou nezbytné k jeho fungování. S vaším souhlasem budeme používat další soubory cookies a zpracovávat vaše osobní údaje pro měření návštěvnosti a lepší cílení reklam.

Funkční Cookies

Zprostředkovávají základní funkčnost a web bez nich nemůže fungovat, nelze je proto vypnout.

Analytické cookies

Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.

Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.

Marketingové cookies

Shromažďují informace o vašem chování na webu pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto i jiných webových stránkách.