Reklama

Archiv pro štítek: ChatBot

Česká spořitelna spouští jako první banka chatbota na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví

Česká spořitelna spouští jako první banka v ČR chatbota, využívajícího prvky umělé inteligence, na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví. Chatbot bude klientům pomáhat nejen s prvním přihlášením do digitálního bankovnictví George, ale i v případech, kdy klienti neobdrží potvrzovací SMS zprávu pro přihlášení, vyplní špatně své přihlašovací údaje nebo dojde k zablokování jejich účtu.

13. 12. 2019 – |
Doba čtení: 3 min

Česká spořitelna nasazuje dalšího chatbota, tentokrát do náboru

Česká spořitelna patří k průkopníkům využití chatbotů na českém trhu, poprvé je začala využívat na podzim 2017. Boty využívá například u předčasně splacených hypoték, má za sebou několik úspěšných pilotních nasazení chatbotů v oblasti zákaznické péče, interní komunikace, interního vzdělávání a HR. 

„Začali jsme s budováním robotického kompetenčního centra pro celou finanční skupinu.

6. 3. 2019 – |
Doba čtení: 1 min

Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.