Reklama

Štítek: ChatBot

V BBVA vytvořili genderově neutrálního chatbota

V BBVA vytvořili genderově neutrálního chatbota

Banka BBVA se vymezila proti trendu přiřazovat ženské hlasy AI asistentům. Spustila genderově neutrálního chatbota jménem Blue, který je vyškolen, aby odpovídal na každodenní bankovní dotazy zákazníků.

3. 9. 2020 – Doba čtení: < 1 min
Česká spořitelna spouští jako první banka chatbota na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví

Česká spořitelna spouští jako první banka chatbota na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví

Česká spořitelna spouští jako první banka v ČR chatbota, využívajícího prvky umělé inteligence, na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví. Chatbot bude klientům pomáhat nejen s prvním přihlášením do digitálního bankovnictví George, ale i v případech, kdy klienti neobdrží potvrzovací SMS zprávu pro přihlášení, vyplní špatně své přihlašovací údaje nebo dojde k zablokování jejich účtu.

13. 12. 2019 – Doba čtení: 3 min
Česká spořitelna nasazuje dalšího chatbota, tentokrát do náboru

Česká spořitelna nasazuje dalšího chatbota, tentokrát do náboru

Česká spořitelna patří k průkopníkům využití chatbotů na českém trhu, poprvé je začala využívat na podzim 2017. Boty využívá například u předčasně splacených hypoték, má za sebou několik úspěšných pilotních nasazení chatbotů v oblasti zákaznické péče, interní komunikace, interního vzdělávání a HR. 

6. 3. 2019 – Doba čtení: < 1 min
Fintechový chatbot Plum pomáhá spořit

Fintechový chatbot Plum pomáhá spořit

Chatbot ve stylu Messengeru, poháněný umělou inteligencí, už dříve nabízel spořicí funkci včetně opakovaných a pravidelných úložek, teď k ní navíc přidává investiční nástroj, jenž umožní lidem vybrat si tematicky založené fondové investice jako například etické společnosti nebo technologie.

21. 6. 2018 – Doba čtení: 2 min