Reklama

Archiv pro štítek: FinTechPlatby

Banky se bojí konkurence Big Techů na rostoucím trhu s bezhotovostními platbami

V situaci, kdy posilují globální bezhotovostní platby a kvete konkurence ze strany fintechových startupů a velkých technologických společností (Big Tech), se banky zdráhají přijmout otevřené bankovnictví prostřednictvím sdílení dat, spolupráce s partnery z ekosystému a otevřených platforem, tvrdí zpráva Capgemini. 

18. 9. 2019 – |
Doba čtení: 1 min

SWIFT vydává nový API standard

Swift vydal nový API standard pro před-schválení prostředků, chce tak zefektivnit otevřené bankovnictví v Evropě. 

Iniciativa otevřeného bankovnictví, umožněná směrnicí Evropské unie o platebních službách (PSD2), je silně závislá na použití API, která propojují bankovní platební systémy s poskytovateli třetích stran. 

Chybějící standardizace na trhu s API však znamená riziko zvýšených provozních nákladů pro všechny zúčastěné.

6. 9. 2019 – |
Doba čtení: 1 min

WhatsApp chce v Indonésii spustit mobilní platby

WhatsApp, služba Facebooku pro posílání zpráv, prý jedná s indonéskými společnostmi pro digitální platby o spuštění nabídky svých mobilních transakcí, chce tak využít rychle rostoucího odvětví internetového obchodování v zemi. 

Indonésie by se mohla stát druhou zemí na světě, kde WhatsApp tyto služby spustí, mezitím co čeká na souhlas regulátora v Indii, počtem uživatelů jejím největším trhu, zpožděný vinou místních pravidel pro uchovávání dat. 

Na rozdíl od Indie, kde má v plánu nabídnout platební služby mezi jednotlivci (peer-to-peer), bude podle Reuters v Indonésii WhatsApp sloužit jednoduše jako platforma podporující platby prostřednictvím místních digitálních peněženek, a to z důvodu přísných licenčních pravidel.

23. 8. 2019 – |
Doba čtení: 2 min

ebay_paypal

eBay tlačí na platby

eBay se tlačí kupředu se snahou spustit svoje vlastní platby místo toho, aby se dál spoléhal na PayPal. Společnost ke spuštění svých platebních produktů zaujímá postupný přístup a jejím cílem je nabídnout je plošně do roku 2020, krok, který firmě umožní převzít kontrolu nad uživatelskou zkušeností, zvýšit tržby a snížit režijní náklady prodejců. 

Nový platební systém eBay, který společnost nazvala Managed Payments, Řízené platby, umožňuje společnosti kontrolovat vztah se zákazníkem od nalezení produktu po jeho zaplacení.

29. 7. 2019 – |
Doba čtení: 2 min

Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.