Virtuální benefitní kartu pro zaměstnance za pět minut? Pomocí Up to jde.

6. 5. 2024 – | Doba čtení: 2 min

Zdroj: Up

Společnost Up Česká republika nabídne jako první na trhu od května možnost placení virtuálními benefitními kartami. Chce tak posunout na novou úroveň platby prostřednictvím zaměstnaneckých benefitů za kulturu, sport, dovolenou, obědy, potraviny či léky. Přechodem na tento ekologický způsob placení chce pomoci ušetřit v následujících pěti letech několik tun plastu a firmám i organizacím zásadně usnadnit administrativu.

Virtuálními kartami společnost navazuje na předešlou intenzivní digitalizaci a zlepšování služeb. Před pěti lety firma přešla z papírových poukázek na karetní řešení a loni zavedla biometrické ověřování plateb na e-shopech pomocí otisku prstu nebo skenu obličeje. A nyní se Up rozhodl jít v oblasti online plateb ještě dále. Postupně tak začne nahrazovat nejen papírové poukázky, ale také plastové karty zcela virtuální variantou.

„Je to logický a dlouho připravovaný krok, který plně koresponduje s našimi dalšími ESG aktivitami a zároveň reaguje na stále rostoucí oblibu bezkontaktního placení. Meziročně vzrostl objem bezkontaktních plateb našimi kartami skrze Apple Pay nebo Google Pay téměř o dvojnásobek a jejich podíl stále roste. Na všech terminálech lze navíc dnes již platit bezkontaktně, a tak příchodu virtuálních karet nic nebrání,“ popisuje Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.

Bezpečné placení bez administrace

Společnost nasazuje virtuální řešení u své multikarty All Inclusive, která spojuje stravenkovou a volnočasovou peněženku v jedné kartě a lze s ní platit na více než 36 000 místech v ČR. Platby virtuálními kartami jsou naprosto bezpečné jak při platbách „v terénu“, tak i při placení na internetu. Navíc u nich nehrozí riziko ztráty karty.

„Našim cílem vždy bylo umožnit zaměstnancům, aby mohli své benefity využívat maximálně pohodlně. Proto nabízíme široký výběr platebních možností včetně všech moderních prostředků, které dnešní trh nabízí. Virtuální karty přispějí k tomu, aby lidé mohli čerpat své benefity bezpečně, kdykoli a navíc ekologicky,“ dodává Věra Smolíková, ředitelka strategického marketingu a IT společnosti Up Česká republika.

Úleva i pro personalisty

Zavedení virtuálních karet bude přitom znamenat větší komfort i pro personalisty a pracovníky v HR, kterým v posledních letech přibylo mnoho jiné práce. Díky virtuálním kartám totiž odpadne veškerá agenda související s distribucí fyzických karet po firmě.

Pro získání a aktivaci virtuální benefitní karty stačí jednoduše kliknout na tlačítko přímo v aplikaci Můj Up. Z aplikace lze virtuální benefitní kartu přidat také do platebních peněženek typu Apple Pay a Google Pay a pak již virtuální kartou platit u některého z desetitisíců partnerů Up Česká republika.

Proces vydání a aktivace virtuální benefitní karty je velmi jednoduchý a rychlý. Zaměstnanci se stačí přihlásit do aplikace Můj Up, kde si svou virtuální benefitní kartu aktivuje a následně jedním klikem přidá do peněženky Apple Pay nebo Google Pay, se kterou může rovnou platit. Celý proces tak trvá do pěti minut. Podmínkou je jen předchozí nabití karty kreditem ze strany zaměstnavatele,“ dodává Věra Smolíková.

Zdroj: tisková zpráva

Další doporučené články

Regulovat, či neregulovat prop trading?

Regulovat, či neregulovat prop trading?

Po krachu společností typu My Forex Funds (MFF), která manipulovala s příkazy klientů, se stále častěji zmiňuje potřeba regulace prop tradingu,...
18. 10. 2024 – Doba čtení: 2 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce