Mastercard představuje globální obchodní platformu
17. 9. 2018 – fintechcowboys | Doba čtení: < 1
Mastercard spustila globální obchodní platformu poháněnou Microsoft Azure a navrženou tak, aby podnikům po celém světě zjednodušila a zautomatizovala proces nákupu zdrojů (procure-to-pay).
Mastercard tvrdí, že přesto, že v oblasti zákaznických plateb proběhla řada inovací, světový B2B prostor je stále neefektivní a z velké části založený na papírovém systému.
Karetní gigant doufá, že to se svým Mastercard Track změní: pro začátek uzavřel partnerství s devíti B2B sítěmi a poskytovateli nákupního softwaru – Basware, BirchStreet, Coupa, Infor GT Nexus Commerce Network, Ivalua, Jaggaer, Liaison Technologies, Tradeshift a Tungsten Network -, aby tak lépe propojil nákupčí a dodavatele se sítěmi, bankami a poskytovateli řešení.
Počínaje začátkem roku 2019 budou mít zákazníci těchto devíti organizací možnost udržovat, vyhledávat a vyměňovat si klíčové informace týkající se jich samotných a jejich obchodních partnerů napříč Track Trade Directory, zabezpečeným adresářem s více než 150 miliony registrovaných společností po celém světě.
Mastercard říká, že s tím, jak platforma poroste, dodavatelé budou mít lepší náhled na peněžní toky napříč několika sítěmi. Track v rámci platformy pomůže propojit všechny druhy plateb – z účtů, karet nebo bankovních transferů – a zároveň s tím také objednávky a informace z faktur.
Prostřednictvím svých partnerů se Track zaměří také na to, aby B2B sítím, bankám, pojišťovacím společnostem a poskytovatelům technologií umožnil rozšířit služby s přidanou hodnotou, jako jsou například datová analytika nebo obchodní finance, k zákazníkům z řady společností.
Michael Froman, místopředseda a prezident pro strategický růst Mastercard řekl: „Mastercard Track je nástroj, který pomůže zredukovat tření v rámci globálního obchodního systému a podpoří export – především pak ze strany malých a středních podniků.“
Zdroj: Finextra.com