Bankovní skupina Lloyds zavádí hlasovou identifikaci

15. 10. 2018 – | Doba čtení: < 1

Bankovní skupina Lloyds představuje technologii hlasového ověření od Nuance, bude jí identifikovat své zákazníky volající do jejích call center.

Zákazníci registrující se k Voice ID budou požádáni o to, aby řekli „můj hlas je moje heslo“, a tím si vytvořili jedinečnou hlasovou stopu. Když příště zavolají a budou chtít přistoupit ke svému účtu, jejich hlas bude analyzován na základě více než stovky unikátních vlastností, a to včetně jejich přízvuku, toho, jak rychle mluví, a jedinečné velikosti a tvaru jejich hlasového rejstříku, aby se zjistilo, jestli volající odpovídá uložené hlasové stopě.

Martin Dodd, výkonný ředitel telefonického bankovnictví Bankovní skupiny Lloyds, řekl: „V dnešní době používáme napříč našimi připojenými životy stovky hesel, a pamatovat si každé z nich může být těžké. Hlasová identifikace dělá telefonické bankovnictví s námi bezpečnější, rychlejší a jednodušší, než když si musíme pamatovat často těžkopádná hesla, a my jsme pyšní na to, že tuto technologii dáváme k dispozici našim zákazníkům.“

Bankovní skupina nasazuje tuto službu napříč všemi svými frančízami, Lloyds, Halifax i Bank of Scotland, a navazuje tak na pilotní testování, které provedla na více než 50 tisících zákaznících.

HSBC jako první uvedla systém Nuance pro své zákazníky v souvislosti se svým přímým bankovnictvím First Direct v roce 2015. Barclays Bank ho nasadila v roce 2016. 

Zavedení technologie nebylo bez problémů. Po rozšíření přístupu, který zahrnoval všech jejích 15 milionů zákazníků z Velké Británie, byla HSBC nucena zvýšit citlivost funkcionality poté, co ji obešli reportér BBC a jeho bratr-dvojče. 

Zdroj: Finextra

Další doporučené články

Je bitcoin lepší investice než NVIDIA?

Je bitcoin lepší investice než NVIDIA?

Bitcoin po několika měsících konečně vzlétl k novým rekordům a opět tak na sebe strhává obří pozornost. V Čechách se dokonce s oblibou říká, že...
18. 11. 2024 – Doba čtení: 3 min
BBVA školí manažery v oblasti generativní AI

BBVA školí manažery v oblasti generativní AI

Společnost BBVA vytváří školicí program, který má jejím vrcholovým manažerům poskytnout základy v oblasti využívání GenAI, aby se zvýšila jejich produktivita....
15. 11. 2024 – Doba čtení: 2 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce
Podrobné nastavení
FinTech Cowboys

Náš web používá soubory cookies, které jsou nezbytné k jeho fungování. S vaším souhlasem budeme používat další soubory cookies a zpracovávat vaše osobní údaje pro měření návštěvnosti a lepší cílení reklam.

Funkční Cookies

Zprostředkovávají základní funkčnost a web bez nich nemůže fungovat, nelze je proto vypnout.

Analytické cookies

Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.

Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.

Marketingové cookies

Shromažďují informace o vašem chování na webu pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto i jiných webových stránkách.