Česká spořitelna nasazuje dalšího chatbota, tentokrát do náboru

6. 3. 2019 – | Doba čtení: < 1

Česká spořitelna patří k průkopníkům využití chatbotů na českém trhu, poprvé je začala využívat na podzim 2017. Boty využívá například u předčasně splacených hypoték, má za sebou několik úspěšných pilotních nasazení chatbotů v oblasti zákaznické péče, interní komunikace, interního vzdělávání a HR. 

„Začali jsme s budováním robotického kompetenčního centra pro celou finanční skupinu. Nejdříve chceme zrobotizovat činnosti týkající se zpracování klientských potřeb v našich systémech, ale už teď se díváme na vhodné aktivity k robotizaci v celé bance. Investujeme kromě vývoje vlastních robotů i do nasazování chatbotů, technologií pro kognitivní rozhodování a vůbec pokročilé umělé inteligence.,“ říká Jakub Dubrovský, expert České spořitelny na chatboty.  

Nově nasadila banka, která patří mezi největší zaměstnavatele na trhu, chatbota pro náborovou komunikaci. „Spousta lidí se rozmýšlí, zda na vypsanou pozici reagovat, protože její popis nemusí být tak detailní, jak by zájemci potřebovali. Chatbot jim s tím pomůže, a to kdykoli během dne. S chatbotem v tom totiž nikdy nejste sami. Ostatně, v jeho časové dostupnosti 24 hodin denně vidím jeho největší devizu,“ přibližuje Monika Dlesková z náboru České spořitelny.

Další chatbot, který se těší na blízké nasazení, bude k  dispozici týmu, jenž zajišťuje komunikaci s klienty prostřednictvím chatů napříč všemi webovými stránkami banky. 

Česká spořitelna také spoluorganizovala 19. února setkání chatbot vývojářů Czechbots 2019. Přednášky je možné zhlédnout ze záznamu na youtube. Pod každou přednáškou najdete i prezentaci ke stažení. Fotky z konference jsou k dispozici zde.

Zdroj: Tisková zpráva

Další doporučené články

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce