Reklama

Qerko po koroně

30. 6. 2020 – | Doba čtení: 2 min

qerko

Od znovuotevření restaurací v pondělí 25. května lidé přes Qerko zaplatili více než tři miliony korun, přičemž mezitýdenní nárůsty se v průměru pohybovaly kolem 25 %. Přes 8,5 tisíce zákazníků během tohoto zhruba měsíčního období uskutečnilo přes 12 tisíc unikátních plateb. Na mapu podniků akceptujících platbu Qerkem přibylo během května a června téměř 90 dalších restaurací.

“Pokoronavirové období jasně ukázalo, že Qerko funguje. Opakovaně se k nám vrací 40 % lidí, kteří Qerkem platí pravidelně. Jen v červnu jsme zatím spustili 38 nových podniků a v tuto chvíli lidé mohou Qerkem zaplatit ve více než 240 restauracích napříč celou republikou. Čekal jsem na jasný signál a ten teď přišel – lidé mají Qerko rádi, proto jsme spustili novou funkci – objednávání na otevřený účet,” chválí si výsledky Lukáš Kovač, CEO Qerka.

Objednávání přes Qerko funguje na principu notifikace, která se zobrazí obsluze přímo v pokladním systému nebo dodaném tabletu. Cílem je především to, aby restaurace nepřišla o další objednávku. Výhodou je také to, že objednávka se propíše do otevřeného účtu a zákazník má možnost zaplatit kdykoli bude chtít, včetně spropitného.

“O novou funkcionalitu objednávání máme poptávku přímo od restaurací. Na trhu se již objevilo několik řešení, které fungují jako e-shop s tím, že si host nakliká do košíku objednávku, zaplatí předem a někdo objednávku doručí na stůl. To s sebou ale nese jeden hodně velký problém – úroveň servisu velmi utrpí, naklikání objednávky přes mobil s platbou za každé pivo či kávu předem zvlášť není pro hosty pohodlnější a obsluha se celého
procesu vlastně neúčastní. Z restaurace se stává fast food a z profíka na place “nosič”. Restauraci to připraví o spropitné a možnost dodatečného prodeje. Takové gastro budovat nechci. Proto jsme novou funkcionalitu udělali jinak a cílíme spíš na scénář, kdy si host může normálně pohodlně objednat u obsluhy a kdykoliv pak z aplikace “doobjednat”, například kávu po obědě nebo klasicky další pivo, když obsluha má zrovna napilno u jiných hostů. Stačí jen kliknout v aplikaci, obsluha objednávku okamžitě vidí. Podnik nepřichází o objednávky, host nečeká na možnost si doobjednat a servis je tak ještě na vyšší úrovni,” doplňuje Lukáš Kovač.

Z dat Qerka vyplývá, že při placení aplikací dostává obsluha vyšší spropitné, oproti terminálu až o 40 %. Podniky také díky Qerku pravidelně získávají zpětnou vazbu od hostů. To se hodí zejména v případech, kdy zákazník aktivně sníží spropitné, které je v aplikaci defaultně přednastavené na 10 %.

Více o Qerko
Qerko je revoluce v gastronomii. Mobilní aplikace umožňuje zákazníkům pomocí QR kódu okamžitou úhradu útraty v restauraci. Každý může platit to, co měl. Už žádné dohromady či zvlášť a poprosím vás k pokladně. Obsluha má více času na samotný servis a ušetří čas strávený kasírováním. Oproti platbě kartou dostává i větší spropitné. Služba je napojená přímo na pokladní systém, takže se veškeré platby propisují přímo do pokladny a obsluha je vidí. Navíc se při platbě přes aplikaci netisknou zbytečné účtenky.

Zdroj: tisková zpráva

Další doporučené články

Liberecká konference CryptoByte bude nabitá obsahem

Liberecká konference CryptoByte bude nabitá obsahem

Třetí ročník kryptoměnové konference CryptoByte zavítá již 4. května 2024 na půdu Technické univerzity v Liberci. Konference se v minulých ročnících zúčastnilo přes...
23. 4. 2024 – Doba čtení: 2 min
Březen 2023 na FinTechCowboys

Březen 2023 na FinTechCowboys

Velikonoce skončily a místo drahých vajíček tu tentokrát máme drahý bitcoin. Také jste si nějaký koupili? A do vlastní peněženky, nebo vám...
3. 4. 2024 – Doba čtení: 3 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce