ING v Belgii nasazuje správce předplacených služeb od Minna Technologies
15. 7. 2020 – fintechcowboys | Doba čtení: < 1
Švédský fintech start-up Minna Technologies vyvinul produkt, který klientům banky usnadní přes aplikaci v telefonu spravovat předplacené služby. Pro společnost Minna je partnerství s belgickou odnoží ING první belgický roll out. ING v Belgii má zhruba 1,8 milionu klientů digitálního bankovnictví. ING se tímto připojila ke stávajícím klientům společnosti Minna, ke kterým patří Danske Bank, Sparebank1 a OP Financial Group.
Jak Minna funguje
Minna poskytuje zákazníkům banky přehled o jejich předplatných službách. Umožňuje také klientům zrušit předplatné nebo přejít k jiným poskytovatelům, aniž by opustili bankovní aplikaci.
Švédský start-up, založený v roce 2016, tvrdí, že ušetřil svou aplikací klientům více než 40 milionů euro.
Fintech je schválen švédským úřadem pro finanční dohled (FSA), působí jako poskytovatel služby iniciování platby (PISP) a poskytovatel služeb informací o účtu (AISP).
Partnerství s ING
Vztah start-upu se společností ING začal v Bruselu v roce 2019 na akci dříve známé jako FinTech Village. Obě společnosti úspěšně předložily koncept pro Benelux. ING má vlastní centrum inovací, které je určeno pro vývoj produktů fintech společností, a to především pro region Belgie a Nizozemí.
V ING věří, že technologie společnosti Minna uspoří klientům miliony euro díky plně automatizovaným službám změny dodavatele.
Další bankovní projekty
V dubnu 2020 Minna zahájila projekt se slovenskou Tatra bankou, která je součástí Raiffeisen Bank International (RBI). Zkušební verze projektu byla uvedena v RBI. RBI má 16,7 milionu klientů na 13 trzích napříč centrální a východní Evropou.
V prosinci loňského roku Minna uzavřela partnerství s OP Financial Group, největší finanční skupinou ve Finsku. Partnerství vzniklo na základě účasti společnosti Minna v programu Open Banking Startup Partnership v roce 2018.
Zdroj: fintechfutures.com