Banco Sabadell přináší pojišťovací služby do WhatsApp
9. 7. 2020 – fintechcowboys | Doba čtení: < 1
Španělská banka Banco Sabadell připravuje pro aplikaci WhatsApp poskytování pojišťovacích služeb. Banka skrze svou makléřskou společnost Bansabadell Mediación a dceřinou pojišťovací společnost Bansabadell Seguros Generales službu pilotuje před širším zavedením v příštích několika měsících.
Zákazníci Bansabadell Seguros Generales mohou používat WhatsApp, aby kontaktovali tým odborníků s dotazy týkajícími se jejich pojistného krytí, stejně jako k dokončení některých akcí. Mezitím bude aplikace použita k odesílání informací a tipů.
Podle banky služba pomůže zákazníkům vést záznamy o jejich rozhovorech na jednom místě, a to v šifrovaném a tedy bezpečném prostředí.
Pol Navarro z InnoCells (centrum pro digitální inovace v Banco Sabadell) říká: „Tato nová služba spojuje dva aspekty, které jsou klíčem k urychlení digitální transformace Banco Sabadell: rychlý a kolaborativní design a zavedení inovací a také užší vztah s našimi zákazníky díky zavedení osobnějších vztahů do digitálního prostředí.“
Zdroj: finextra.com