Bankovní vizitka se osvědčila. Tisíce klientů se každý měsíc registrují do on-line aplikací, nemusí již vůbec chodit na pobočku.
21. 6. 2019 – fintechcowboys | Doba čtení: < 1
Klienti on-line aplikací vyžadují stále větší rychlost a pohodlí, ať již chtějí sjednat pojištění, upravit smlouvu u dodavatele energie, odeslat formulář na úřad a nebo si vsadit na svůj oblíbený tým. Již přes rok tak mohou klienti vše vyřídit z pohodlí domova díky revoluční službě “Bankovní vizitka”, kterou připravila fintechová firma Wultra.
„Díky naší Bankovní vizitce jsme společnosti Sazka pomohli výrazně zjednodušit a zrychlit on-line registrace. Klienti Sazky nově nemusí chodit na prodejní místa s občankou jen proto, aby dokončili svou registraci do aplikace Sazky, ale mohou se snadno ověřit pomocí svého účtu v bance.”, říká o Bankovní vizitce Tereza Gagnon, obchodní ředitelka společnosti Wultra.
Řešení, které vzniklo jako jedna z prvních úspěšných aplikací otevřeného bankovnictví v ČR, dnes mohou využívat klienti většiny českých bank. Jen Česká spořitelna přitom již v loňském roce zaznamenala ověření desítek tisíc uživatelů a jedna z propojených on-line aplikací společnosti Sazka tímto způsobem identifikovala za první tři měsíce od spuštění 16 tisíc nových klientů.
Potřeba ověření identity klienta je u některých firem daná zákonem, pro jiné typy subjektů ji zase vyžadují obchodních důvody. Díky široké podpoře českých bank dokáže Bankovní vizitka ověřit naprostou většinu české populace.
Bankovní vizitka tak v budoucnu najde uplatnění v mnoha odvětvích, od
pojišťoven, telekomunikačních společností, až po státní instituce, e-commerce a také fintechové firmy. Pro více informací navštivte web Bankovní vizitka, kde najdete popis řešení včetně vysvětlujícího videa.
Zdroj: Tisková zpráva