Barclays a PayPal spojují síly a propojují účty, reagují tak na vyostřující se boj o zákazníky
Barclays a PayPal oznámily novou dohodu, která umožní jejich zákazníkům propojit si účty, které mají vedené u těchto dvou společností a co tedy z toho pro klienty plyne.
29. 4. 2018 – fintechcowboys | Doba čtení: < 1
Barclays a PayPal oznámily novou dohodu, která umožní jejich zákazníkům propojit si účty, které mají vedené u těchto dvou společností. Tento akt přichází uprostřed zostřující se bitvy o udržení zákazníka a konkurenčního boje, který s příchodem nových fintechových firem neustále sílí.
Spotřebitelé a malé společnosti ve Velké Británii a Spojených státech budou mít možnost spravovat svůj účet u Paypal prostřednictví Barclays. Partnerství je prozatím v raném stádiu a představuje první krok k ještě bližšímu spojení partnerů a novým budoucím produktům.
Společnosti se budou zabývat propojením věrnostních bodů Barclays s platbami ve Spojených státech, zatímco malé firmy ve Velké Británii budou moci integrovat svoje PayPal data do online platformy, kterou nabídne Barclays.
Pro velkou britskou banku je spojení sil s americkým fintechovým gigantem, který se už přesunul do oblasti nabídky kreditních produktů, jež je tradičním hájemstvím bank, nezvyklým počinem.
Tento krok by mohl firmám otevřít také příležitosti pro získání nových zákaznických účtů, zároveň tu však hrozí riziko kanibalismu, za předpokladu, že sdílené výnosové modely budou součástí budoucích dohod.
Ashok Vaswani, vedoucí představitel Barclays ve Velké Británii, řekl: „Barclays se stává digitální společností a já věřím, že toto strategické partnerství s PayPal bude jedním z mnoha nových rozvojových počinů, v nichž se spojíme s partnery, abychom naše digitální cesty ještě posílili.“
Velké úřadující banky jako Barclays se dostávají pod pomalu sílící tlak, který je nutí zvyšovat jejich náklady v online oblasti a udržet tak krok s menšími fintechovými firmami, které sice mají menší zdroje, ale hbitější obchodní modely.
Zdroj: Cityam.com