Gamifikace v praxi od Marquare Bank

5. 12. 2016 – | Doba čtení: < 1

Pokémon Go byla jedna z prvních aplikací, které se podařilo gamifikaci dotáhnout k dokonalosti. Bezesporu vyvolala vlnu emocí, a co je ještě důležitější už to nebyla jen mobilní hra ale byla to rozšířená realita reálného světa. Buzzword „gamifikace“ si našel svoji úspěšnou a hmatatelnou realizaci.

Finanční instituce jsou „gamifikací“ posedlé a snaží se ji napasovat do nejrůznějších oblastí. Dnes si přiblížíme jeden z posledních bankovních gamifikačních počinů. Jedná se o projekt australské banky Macquarie Bank.

snimek-obrazovky-2016-12-04-v-16-26-36
Produkt: Macquarie Platinum

Macquarie bank před několika týdny vydala novou beta verzi mobilního bankovnictví. Základním prvkem nové verze je už avizovaná gamifikace. Klienti jsou formou 8 úkolů provázeny funkcemi a nastaveními nové bankovní aplikace. K úkolům patří například nastavování rozpočtů za jídlo, zábavu, oblečení anebo nastavení pravidelného spoření anebo kontrola správné výše splátek na kreditní kartě a další.

Za splnění každého úkol dostane uživatel bod a na závěr i finanční odměnu ve výši 50 australských dolarů, pokud tedy splní všech 8 úkolů. Pro zvýšení motivace byla zavedená i hlavní cena,  v polovině prosince bude vybrán výherce hlavní ceny „Výlet do San Francisca“.

Cíl této aktivity je prostý, a to získat od uživatelů velké množství relevantních dat, které bude moci banka použít při rozvíjení aktivit v oblasti machine learning. Macquarie říká, že chce být ke své retailové klientele víc osobní, což v překladu znamená, že chce nabízet služby, které v daném čase klient skutečně potřebuje nebo je v blízké budoucnosti potřebovat bude, a to vše automatizovaně.

Zdroj: ITnews.com

Další doporučené články

Redakce

Katka, Eva, Petr, Vašek a Zdeněk. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce
Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.