Reklama

Indická Axis Bank implementuje rozšířenou realitu do mobilního bankovnictví

30. 1. 2017 – | Doba čtení: 2 min

Indická Axis Bank se rozhodla využít zastoupení chytrých mobilních telefonů a zlepšit zákaznickou angažovanost. Rozšířená realita jí umožní lépe  klienty zapojit do navigace mezi bankovními službami a produkty. Axis Bank vnímá rozšířenou realitu jako další fází ve vývoji mobilního bankovnictví.

Díky rozšířené realitě budou její uživatelé moci prostřednictvím fotoaparátu svého mobilního telefonu vyhledávat finančně předschválené nemovitosti, výhodné nabídky stravování nebo bankomaty a místa, kde mohou požádat o hotovost přímo při nákupu (tzv. cashback). Ačkoli mnoho bank již rozšířenou realitu využívá pro vylepšení jiných než bezpečnostních funkcí (např. vyhledavač bankomatů nebo poboček), Axis Bank je první institucí svého typu v zemi, která prostřednictvím této technologie nabízí interaktivní způsob procházení svých bankovních služeb.

Aby banka mohla tuto službu spustit, navázala partnerství s nemovitostním severem Magicbricks. Nyní je funkce rozšířené reality k dispozici všem, kteří si stáhnou aplikaci Axis Mobile. Aplikace umožňuje vyhledávat a lokalizovat nové, právě budované i opětovně prodávané nemovitosti v 360stupňovém módu prostřednictvím fotoaparátu mobilního telefonu. Uživatelé se také mohou spojit s prodávajícími a stavbaři napříč Indií, ověřit si, zda jsou danou nemovitost schopní koupit, a požádat banku o úvěr na bydlení. Aplikace je vytvořena tak, že zákazníci v pohybu ihned po zapnutí fotoaparátu vidí na obrazovce svého mobilu, zda se v jejich okolí vyskytují nějaké nabídky. Aby jim to ještě usnadnila, Axis Bank zahrnula vyhledávací funkci do fáze před přihlášením do mobilního bankovnictví.

Mobilní bankovnictví – Axis Bank

Mobilní telefon se stal významným bankovním kanálem především pro klienty mladších věkových kategorií. Podle průzkumu z roku 2016 (2016 Consumer Payments Insight Survey) 9 z 10 zákazníků v Indii vlastní chytrý mobilní telefon a 4 z 10 jej každý týden používají k nákupům. Vzhledem k neustále rostoucímu zastoupení smartphonů se předpokládá, že Indie nejen předběhne Spojené státy a stane se druhým největším trhem s chytrými mobilními telefony v roce 2016, ale do konce roku 2017 bude mít na 500 milionů uživatelů internetu. Zakomponování rozšířené reality do své mobilní aplikace je proto od Axis Bank chytrý krok. Nejen že ji jasně odlišuje od konkurentů na trhu, ale otevírá také novou cestu, jak se spojit s mobilními nadšenci a navázat hlubší vztah se svými stávajícími zákazníky.

Zdroj: EconomicTimes

Další doporučené články

Spring Labs přináší fintechového (AI) kopilota

Spring Labs přináší fintechového (AI) kopilota

Třetina Američanů si kontroluje denně svůj bankovní zůstatek. V České republice vzhledem k naší náchylnosti k moderním technologiím to může být ještě větší...
12. 7. 2024 – Doba čtení: 2 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce