KFC si pro svoje elektronické účtenky vybírá londýnský fintechové startup Flux
5. 3. 2019 – fintechcowboys | Doba čtení: 2 min
KFC zahájila partnerství s londýnským fintechovým startupem Flux, který americkému řetězci se smaženými kuřaty pomůže s přechodem do digitálního prostředí.
Uživatelé digitálních bank Monzo a Starling (a brzy také vybraní zákazníci Barclays) teď za své nákupy v KFC obdrží do svých bankovních aplikací po elektronické účtenky rozepsané po položkách.
Flux oznámil, že bude stát také za programem odměn KFC, v rámci něhož budou uživatelé při každé platbě prostřednictvím své bankovní karty automaticky sbírat KFC body a odměny.
Hazell White, manažerka útvaru pro věrnost zákazníků KFC ve Velké Británii a Irsku řekla: „Je to pro nás skutečně vzrušující nová spolupráce. Vždy se snažíme hledat cestu, jak věci v našich restauracích usnadnit – jak našim týmům, tak zákazníkům -, takže neustále prozkoumáváme nové technologie, do nichž můžeme investovat, aby nám v tom pomohly.“
Startup, absolvent akcelerátoru Barclays Techstars, založený bývalými zaměstnanci Revolutu, se podobně spojil také s občerstvovacími řetězci jako Eat, Costa Coffee nebo Itsu.
KFC řekla, že v Londýně, Birminghamu a Manchesteru rozdá na oslavu novinky 100 poukazů, každý v hodnotě 360 liber, neboli měsíčního stravování v KFC.
„Jsme nesmírně pyšní na to, že můžeme oznámit naše partnerství s KFC,“ řekl Matty Cusden-Ross, výkonný ředitel a spoluzakladatel Flux. „Jejich mise vytvořit rychlé a přátelské restaurace se hezky překrývá s posedlostí Flux po hladké zkušenosti, která u pokladny nevyžaduje žádný čas navíc.“
Zdroj: Cityam