Reklama

Klarna vstupuje na český trh

27. 9. 2022 – | Doba čtení: 2 min

Zdroj: Klarna

Konkurence na české BNPL scéně opět vzroste. Klarna, přední světová společnost zabývající se zprostředkováváním plateb v oblasti elektronického obchodování, oznámila expanzi do České republiky. Počínaje dneškem tak mohou čeští zákazníci u vybraných maloobchodních partnerů a prostřednictvím online aplikace Klarna využívat službu “Pay in 3”. Ta jim umožní efektivně a přehledně spravovat finance a nákupy a šetřit čas. Možnost flexibilních plateb společnosti Klarna již využívá více než 450 000 maloobchodních partnerů na celém světě. V České republice se mezi první partnery zařadily společnosti H&M, síť lékáren Pilulka či český Footshop.

„Ačkoliv e-commerce v České republice roste ohromujícím tempem, nákupní proces je zde stále komplikovaný a plný nejistot. Čeští zákazníci si zboží objednané online chtějí před zaplacením prohlédnout a osahat, ale jejich možnosti jsou omezené pouze na zastaralé platby na dobírku či na využívání drahých kreditních karet,” říká Sebastian Siemiatkowski, CEO a spoluzakladatel společnosti Klarna. „Díky bezúročné službě Pay in 3, kterou Klarna nabízí, nově českým zákazníkům poskytneme možnost jednoduché platby na jedno kliknutí, která jim umožní nakupovat flexibilněji a s větší jistotou. Kromě samotné platby umožňuje aplikace Klarna nakupujícím bezproblémově sledovat vlastní objednávky, spravovat vrácení zboží a kontrolovat svůj rozpočet, čímž zefektivňuje celý nákupní proces.”

Díky službě Pay in 3 mohou zákazníci, kteří si při nákupu na e-shopech vybraných partnerských prodejců tuto službu zvolí, rozdělit svůj nákup do tří bezúročných plateb hrazených každých 30 dní od nákupu. Zákazníci si tak mohou své náklady na nákup rovnoměrně rozložit a výrobek obdržet dříve, než zaplatí celkovou částku.

Podobně rozdělení platby u těchto partnerů funguje přímo skrz aplikaci Klarna. Ta má celosvětově již více než 23 milionů aktivních uživatelů měsíčně a nabízí širokou řadu funkcí, které zákazníkům usnadňují a zpříjemňují nákupní proces. Zákazníci s ní mohou sledovat veškeré platby, spravovat své objednávky a udržovat si přehled nad financemi. Aplikace jim přináší nabídky od oblíbených značek, uchovává věrnostní karty a zároveň umožňuje zodpovědnější nakupování díky zobrazení uhlíkové stopy, která za jejich nákupy stojí

Možnost rozložení platby na tři splátky pomůže také českým obchodníkům, kterým díky významnému usnadnění nákupního procesu a zlepšení zákaznické zkušenosti přinese nové zákazníky. Reprezentativní výzkum společnosti Klarna, jehož se účastnilo více než 1 000 českých spotřebitelů, ukázal že 70 % zákazníků vnímá možnost rozdělení online nákupů na bezúročné měsíční platby jakou užitečnou. Téměř polovina respondentů dále uvedla, že by nákup v obchodě, který tuto variantu nabízí, preferovala nad jiným. Je tedy patrné, že implementace nástroje Klarna má potenciál zvýšit konverzi i četnost nákupů. Kromě platebních služeb společnost Klarna svým maloobchodním partnerům nabízí také marketingové služby, díky nimž pomáhá partnerům oslovit a udržet si zákazníky.

„Nabídka flexibilních plateb, které zákazníkům umožňují rozložení nákladů na nákup i vyzkoušení zboží ještě před samotnou transakcí, je zejména pro prodejce módy, jako je Footshop, silnou konkurenční výhodou. Služby, jako je Pay in 3 společnosti Klarna, nám mohou pomoci dostát rychle se měnícím požadavkům zákazníků. Díky výhodnému balíčku marketingových služeb a dosahu k více než 150 milionům zákazníků, který Klarna nabízí, je tak pro nás ideálním partnerem pro expanzi na evropských trzích,” komentuje Peter Hajduček, CEO Footshop.cz.

Tereza Obrtáč, ředitelka společnosti Klarna pro Českou republiku, dodává: „Díky naší rychle rostoucí síti partnerů se nám podařil úspěšný vstup na český trh. Věříme, že nadcházející vánoční sezona tento trend potvrdí. Naším cílem je pomoci českým obchodníkům přizpůsobit se novým spotřebitelským požadavkům a díky oslovení nových zákazníků napříč celou Evropou se tak stát jejich hlavním motorem růstu.” Více informací o nabídce společnosti Klarna v České republice naleznete na klarna.com/cz.

Další doporučené články

Liberecká konference CryptoByte bude nabitá obsahem

Liberecká konference CryptoByte bude nabitá obsahem

Třetí ročník kryptoměnové konference CryptoByte zavítá již 4. května 2024 na půdu Technické univerzity v Liberci. Konference se v minulých ročnících zúčastnilo přes...
23. 4. 2024 – Doba čtení: 2 min
Argentina zavedla povinnou registraci krypto firem

Argentina zavedla povinnou registraci krypto firem

Poslední krok Argentiny k prosazení registračních požadavků pro společnosti s kryptoměnami vyvolal diskuse v globální kryptoměnové komunitě. Iniciativa, kterou vedla Comisión Nacional de...
10. 4. 2024 – Doba čtení: < 1 min
Společnost Robinhood uvádí na trh kreditní kartu

Společnost Robinhood uvádí na trh kreditní kartu

Společnost Robinhood, která se specializuje na obchodování s akciemi, pokračuje v expanzi mimo svoji původní oblast a uvádí na trh kreditní kartu s řadou...
8. 4. 2024 – Doba čtení: < 1 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce