Lidl ve Španělsku testuje svoji vlastní službu mobilních plateb
12. 7. 2019 – fintechcowboys | Doba čtení: < 1
Lidl provádí zkušební testy ve Španělsku, možná představí svoje vlastní platební řešení.
Diskontní potravinový řetězec v e-mailu InternetRetailing potvrdil, že v testování hodnotil, jak by mohly být zákaznické platby začleněny do stávající mobilní aplikace Lidl Plus.
Testování probíhá ve vybraných španělských obchodech s tím, že plné oznámení se očekává v okamžiku, kdy se nasadí napříč celou sítí.
Lidl nespecifikoval, v kolika obchodech a jak aplikace funguje po technické stránce. Možný formát je, že zákazníci si do aplikace přidají svoji platební kartu a pak mohou platit prostřednictvím svého zařízení umožňujícího komunikaci prostřednictvím technologie NFC.
Aplikace Lidl Plus je v současné době k dispozici v Rakousku, Dánsku, Španělsku, Polsku a v některých německých regionech. Obsahuje digitální věrnostní kartu a nabízí snadný přístup ke slevám a akčním nabídkám. Představení platební možnosti v rámci aplikace by Lidlu kromě potenciálního zlepšení zákaznické zkušenosti mohlo umožnit propojení detailů ohledně toho, kolik zákazníci utrácejí a co si kupují, s dalšími daty. To by společnosti mohlo pomoci při vytváření efektivnějších segmentačních nástrojů k porozumění charakteristického nákupního chování.
Zdroj: Internetretailing