Monzo zahajuje firemní bankovnictví

24. 3. 2020 – | Doba čtení: < 1

monzo

Britská digitální banka Monzo spustila poskytování služeb pro business v podobě bezplatných a prémiových účtů. Chtěla by tak dosáhnout svého cíle dosáhnout profitability za dva až tři roky.

Spuštění následuje po ročním období beta testování s přibližně 2500 malými a středními podniky.

Pro retailové uživatele má banka také obě varianty – zdarma i placenou – Monzo Plus.

Kromě bezplatného účtu Lite nabízí Monzo variantu Pro, která stojí 5 liber měsíčně a nabízí prémiové funkce, jako je pomoc s fakturami, daňové balíčky a přístup pro více uživatelů.

Podobná digitální banka Starling nedávno také rozšířila svou nabídku pro business a tento sektor se tak stává novým bojištěm pro challenger banky, které chtějí v následujících letech dosáhnout ziskovosti.

Na rozdíl od Monzo, Starling obdržel finanční injekci 775 milionů liber z fondu pro bankovní soutěž (Banking Competition Remedies Fund). Společnost Monzo se svou žádostí o financování u tohoto fondu neuspěla.

Starling nyní nabízí nezajištěné půjčky až do výše 250k liber jako součást expanze své obchodní nabídky.

Ve společnosti Monzo doufají, že mezi jejich 3 miliony zákazníků bude velký počet obchodníků a majitelů malých podniků, kteří budou používat digitální banku i pro své obchodní potřeby.

Společnost Monzo také nedávno oznámila, že znovu spouští své placené osobní účty, které v září 2019 zastavila kvůli špatné zpětné vazbě od zákazníků.

Digitální banka drží přibližně 2 miliardy liber na vkladech a byla v loňském roce oceněna na 2 miliardy liber navzdory zprávám o ztrátách ve výši 47 milionů liber v roce 2018.

Zdroj: finextra, monzo.com

Další doporučené články

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce