Neobanka bunq vylepšuje svého genAI asistenta
17. 5. 2024 – fintechcowboys | Doba čtení: < 1
Nizozemská neobanka bunq vylepšila svého asistenta GenAI Finna tak, aby byl „plně konverzační“, a zavedla produkt cestovního pojištění. Bunq se svými 12,5 miliony uživatelů patří mezi největší neobanky v Evropě.
Finn, který byl v beta verzi představen koncem loňského roku, nahrazuje funkci vyhledávání v aplikaci Bunq a umožňuje uživatelům klást otázky nebo hledat rady ohledně jejich bankovního účtu, výdajových návyků, spoření a všeho, co souvisí s jejich penězi. Asistent již odpověděl na více než 100 000 dotazů a samostatně vyřešil až 40 % dotazů uživatelské podpory.
Upgrade znamená, že Finn nyní může odpovídat na související otázky a poskytovat hlubší vhled do financí uživatelů dvojnásobnou rychlostí, přičemž slibuje personalizované, kontextově bohaté odpovědi. Asistent bude řešit dotazy uživatelů týkající se jejich bankovních účtů, příjmů a výdajů, stejně jako doporučovat místa k návštěvě v nových městech včetně kaváren, restaurací a barů na základě recenzí ostatních uživatelů.
Vylepšení cestovního pojištění
Bunq se také spojil s poskytovatelem integrovaného pojištění Qover, který nabízí sérii produktů pro digitální nomády. Služba neobanky bunq, která je navržena tak, aby řešila problémy, s nimiž se potýkají cestovatelé při opakovaném nákupu pojištění na cesty, nabízí automatické celosvětové pojistné krytí pro každého, kdo má tarif Easy Bank Pro XL. Uživatelé si tuto funkci aktivují jen jednou a v budoucnu jim pokryje veškeré cesty. Pojistné události je možné vyplnit v aplikaci prostřednictvím odkazu na Qover. Pojištění je navrženo tak, aby krylo poměrně netradiční spektrum situací od pronájmu aut, přes zubařské zákroky až třeba pro poškození věcí s krytím až do jednoho milionu EUR.
Zdroj: bung.com