Novinky ze Sodexa a Qerka aneb jak rozšířit nebo ozvláštnit podnikání

10. 2. 2023 – | Doba čtení: 2 min

emiliano vittoriosi na unsplash

Qerko bylo doposud známé jako mobilní aplikace pro placení útraty v restauraci, kavárně či hospodě bez nutnosti čekání na obsluhu. Před rokem ale spustilo ve spolupráci s Tiviem možnost platby za digitální obsah – a to u DVTV, JOJ play nebo Oktagon TV. Sodexo se zase rozhodlo ozvláštnit svou benefitní aplikaci pomocí platformy Storyly o stories, která ji mají učinit zajímavější a přinést uživatelům nové zážitky.

Qerko rozšířilo své služby mimo gastronomii

Digitální obsah služeb DVTV, JOJ play nebo Oktagon TV si nyní může více než 500 tisíc aktuálních uživatelů Qerka zaplatit prostřednictvím mobilní aplikace a QR kódu z pohodlí gauče. Službu přináší Qerko ve spolupráci s videoplatformou Tivio, a jedná se tak o první službu mimo gastronomii, ve které lze pomocí Qerka zaplatit.

„Pohodlné placení nemusí najít uplatnění jen při úhradě účtu v restauraci. Je mnoho dalších příležitostí, kde placení přes QR kód dává smysl. Jednou z nich je například placení digitálního obsahu. Rozhodli jsme se proto vstoupit i do tohoto segmentu. Počty uživatelů a proběhlých plateb nám přitom potvrzují, že je zde veliký potenciál,“ komentuje Lukáš Kovač, zakladatel a CEO Qerka.

Platby za digitální obsah ve spolupráci s Tiviem spustilo Qerko před rokem. Od té doby bylo skrze QR kód uhrazeno více než 400 tisíc plateb o celkovém objemu tržeb (GTV) ve výši 120 milionů korun, letos se očekává minimálně dvojnásobný růst. Skrze Qerko již za televizní služby zaplatilo přes 166 tisíc uživatelů, kteří mohou všechna svá předplatná spravovat přímo v aplikaci Qerka.

Benefitní aplikaci Sodexa zpestřily storíčka

Sodexo Benefity odstartovalo spolupráci s engagement platformou Storyly a jako jedna z prvních firem na českém trhu chce svým uživatelům přinášet unikátní zážitky v benefitní aplikaci. Pozvánka do nové restaurace, speciální slevové kódy nebo odpovědi na nejčastější dotazy – to vše zabalené do krátkých stories.

Jedná se o další komunikační kanál pro uživatele našich benefitních karet, kteří mají aplikaci Sodexo Osobní účet v mobilním telefonu,“ vysvětluje Jan Michelfeit, marketingový ředitel společnosti Sodexo Benefity, a pokračuje: „Jako lídr na benefitním trhu udáváme krok i v inovacích. Již teď je naše aplikace nejlépe hodnocená a věříme, že díky nové funkci Storyly její obliba ještě poroste. Zároveň je to skvělá příležitost pro naše partnery, jak se odprezentovat stávajícím i novým zákazníkům. Storyly Stories budeme propojovat nejen s našimi sociálními sítěmi, ale také s influencery.“

Obsah bude vytvářet agentura Insighters, která má na starosti správu sociálních sítí Sodexo. „Rádi zkoušíme nové věci, je to pro nás kreativní výzva. Je zajímavá hlavně v možnostech cílení a tvorby personalizovaného obsahu na míru jednotlivým uživatelům a partnerům,“ komentuje Viktorija Kudyn z agentury Insighters.

Zdroj: tiskové zprávy

Další doporučené články

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce