Spring Labs přináší fintechového (AI) kopilota

12. 7. 2024 – | Doba čtení: 2 min

Zdroj: midjourney

Třetina Američanů si kontroluje denně svůj bankovní zůstatek. V České republice vzhledem k naší náchylnosti k moderním technologiím to může být ještě větší množství lidí. Správa osobních financí a fintechové aplikace tak mají obrovský potenciál.

Společnost Spring Labs vyvinula Raiu, pomocníka, který umožní řešit celou řadu úloh v bankovních a fintechových aplikacích. Dnes je moderní říkat každému trochu chytřejšímu chatbotu kopilot – takže Raia je AI fintechový kopilot. Čím se liší Raia od primitivního chatbota? Primárně tím, že umí nejenom provádět čtecí operace (jako je právě výše uvedená „výše zůstatku na účtu“), ale také umí skutečně vykonávat některé úlohy. Tomu se zase dnes říká automatizace procesů.

Kromě toho však Raia zvládá i další genAI úlohy – umí analyzovat sentiment, ví, jak pokračovat v konverzaci, nebo umí vyhledávat informace. Kopilota stačí napojit na libovolnou webovou stránku nebo mobilní aplikaci. Uživatelé pak budou mít k dispozici nástroj, který jim pomůže okamžitě s běžnými operacemi, jako jsou informace o transakcích, placení, řešení potíží s heslem a mnoho dalších.

Aby to bylo možné, obsahuje Raia řadu integrací na CRM, CMS nebo třeba LMS aplikace. Napojením na zákaznická data pak zvládnou uživatelé vyřešit některé situace jen s kopilotem, a tím se zmenší počet požadavků na zákaznický support.

„Využití kopilota AI ve fintech sektoru je zatím v plenkách,“ říká John Sun, CEO a zakladatel Spring Labs. S kopilotem Raia mohou zákazníci řešit své vlastní problémy a potřeby, což má za následek snížení požadavků na call centra až o 30 %.“ Kromě toho mohou týmy odpovědné za dodržování předpisů strávit až o 70 % více času řešením stížností zákazníků, protože jim Raia pomůže je rychleji pochopit a lépe roztřídit.

S kopilotem Raia budou fintechy schopné poskytovat ve velkém měřítku službu, která se přizpůsobí potřebám každého zákazníka. Budou moci vylepšit samoobslužné schopnosti obsažené ve svých aplikacích, což zákazníkům umožní vyřešit hodně požadavků, aniž by museli volat na support centra, a poskytne jim možnost, jak okamžitě uspokojit své potřeby. Raia také nabízí snadnou integraci a použití a rychlé nasazení. Kromě toho mohou fintechy využít analýzu stížností, kterou Raia nabízí, aby pomohly rozšířit procesy dodržování předpisů tak, aby byly přesnější a škálovatelné.

Zdroj: finextra.com

Další doporučené články

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce