Startup DOK získal investici 100 milionů korun od Skupiny Home Credit
6. 2. 2019 – fintechcowboys | Doba čtení: < 1
Insurtech služba DOK, která jako první v Česku přišla s myšlenkou automatizace pojišťovacího makléře, získala 100 milionů korun na další rozvoj. Investici plánuje použít primárně k vývoji vlastní umělé inteligence a k postupnému rozšíření na další trhy. Investorem projektu je Skupina Home Credit (člen PPF).
Hlavním uživatelským benefitem služby DOK je úspora času a nervů při sjednávání a administraci pojištění. Klientům poskytuje virtuální prostor pro úschovu pojistných smluv, které zároveň hodnotí, průběžně porovnává s nabídkou na trhu a případně doporučuje výhodnější produkty na základě dohody s klientem. DOK za prvních 6 měsíců fungování využilo už více než 3000 uživatelů.
„Dosavadní výsledky nám potvrdily, že pro službu, která stojí přesně mezi pojišťovacími makléři a rychlo poptávkou pojištění typu online srovnávačů, je na českém trhu místo. Všichni chceme být dobře pojištěni bez větší časové zátěže, a proto věříme, že vize řešit si své pojištění snadno, zcela online, za pár minut a odkudkoliv na zemi, je uplatnitelná nejen v Česku, ale případně i na dalších trzích, na které se v následujících letech chceme podívat,“ říká zakladatel služby DOK PavelKuhn, který v minulosti stál u zrodu služeb Zonky, Mobito či Sazka mobil.
Největší výzvou pro letošní rok bude značný rozvoj automatizace všech interních procesů, ale i výstupů pro klienty. To by mělo výrazně zrychlit, zefektivnit i zlepšit výstupy dodávané klientovi. Postupně se tak DOK chce přibližovat standardům nejlepších příkladů umělé inteligence na trhu. „Z hlediska produktu se budeme soustředit primárně na rozšíření produktového portfolia a na vylepšení protinabídek, tedy doporučování výhodnějších pojištění, které už dnes testujeme. Všechny funkcionality vyvíjíme vždy v kooperaci jak s designéry, tak se zákazníky, což nám pomáhá vytvářet službu přímo jim na míru. Konečnou vizí je téměř 100% automatizace, která si poradí s naprostou většinou smluv, najde lepší nabídky a makléři se tak budou moci soustředit pouze na finální kontrolu a lidskou expertízu,“dodává Kuhn.
Zdroj: Tisková zpráve