Tuito se prosazuje v segmentu cestování – nově nabízí pojištění storna
30. 7. 2024 – fintechcowboys | Doba čtení: 2 min
Společnost Tuito, která se specializuje na nabídku pojištění pro klienty e-commerce
i kamenných obchodů, navázala čtyři nové spolupráce v segmentu cestování. Čeští zprostředkovatelé ubytování Slevomat.cz, Hotel.cz, Travelking.cz a eHotel.cz nabídnou díky partnerství s Tuitem svým zákazníkům pojištění storna ubytování, a umožní jim tak ochránit jejich finance pro případ, že by se objednaného pobytu nemohli zúčastnit.
Zatímco cestovní pojištění je při nákupu dovolené pro zákazníky již běžnou praxí, pojištění samostatného storna zájezdu či ubytování si prozatím své místo u klientů získává. Více roste zájem o pojištění storna při nákupu v kamenných provozovnách cestovních kanceláří či agentur, zatímco v online prostoru je potenciál tohoto pojištění zatím nevyužit.To chce Tuito změnit. Nabízí proto daným zprostředkovatelům nástroj, který se rychle a jednoduše implementuje do stávajícího řešení jejich webu.
„V dnešní turbulentní době spojené s vysokou inflací, poklesem kupní síly i nejistou budoucností hledají zákazníci cesty, jak ochránit své finance. Pojištění storna ubytování pro případ, že zakoupí pobyt, na který nebudou moci odcestovat třeba z důvodu nemoci nebo jiné události, je jednou z nich. Kromě rozšíření nabídky ubytování o novou službu tak Slevomat.cz, Hotel.cz, Travelking.cz a eHotel.cz získávají především nástroj, kterým posílí důvěru svých zákazníků,” uvedl ke spolupráci Petr Zapletal, Managing Director společnosti Tuito.
Jak to funguje?
Celá nabídka funguje na principu tzv. embedded insurance. V praxi to znamená, že si zákazník na webu vybere ubytování, ke kterému si dodatečně může zakoupit službu pojištění storna ubytování. V případě, že dojde ke škodní události a klient se z důvodů uvedených v pojistné smlouvě nebude moci pobytu zúčastnit, mu bude vráceno minimálně 90 % z ceny zájezdu. Veškerý průběh vyřizování pojistné události má přitom na starost Tuito nebo vybraná pojišťovna.
„Zprostředkovatelským webům tak odpadá starost s administrativou a vyřizováním, naopak z uzavřených smluv o pojištění storna ubytování získávají od Tuita atraktivní provizi. Jedná se tak o další benefit, díky kterému mohou partneři z oblasti e-commerce posílit své příjmy,” popisuje Zapletal.
„Slevomat neustále vylepšuje služby pro své zákazníky a pojištění pro případ, že se přihodí něco neočekávaného a zákazník musí zrušit drahý pobyt, je jedna z novinek pro letošní sezónu. Po prvním měsíci od spuštění splnil prodej pojištění naše očekávání a toto pojištění zatím nabízíme pouze v našem rezervačním procesu. Poptávka po cestování, ať už na víkendy, nebo delší dovolenou, je vysoká, a to tlačí poskytovatele ubytování ke striktnějším storno podmínkám. Právě pro ochranu před striktními storno podmínkami dává samostatné pojištění storna velký smysl,” vysvětluje úspěch služby Lucie Gučíková, Director Business Development ve společnosti Slevomat.
Zdroj: tisková zpráva