Reklama

Visa láká uživatele i firmy na loyalty program nové generace vytvořený ve web3 technologii

12. 1. 2024 – | Doba čtení: < 1

Zdroj: midjourney

Visa spouští nový věrnostní program, který bude zákazníky odměňovat nejen za nákupy, ale i různé digitální i fyzické interakce. Technologicky je program vybudovaný jako web3 apka, tj. uživatel má jako svůj identifikátor digitální peněženku, která ukládá veškeré operace a nabízí různé bonusy.

Podobné loyalty programy se objevují každý rok, ale propojení s technologiemi jako web3 či rozšířená realita vidíme asi poprvé. Výjimečně nechceme rozepisovat PR výkřiky, o jak skvělý a komplexní program půjde, protože Visa to vše vysvětluje v následujícím videu. Koukněte na něj a nechte se unést budoucností… nebo možná přítomností?… a hurá do Paříže 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=KGhH25yWS1E&t=154s

Zdroj: finextra.com a Visa

Další doporučené články

Spring Labs přináší fintechového (AI) kopilota

Spring Labs přináší fintechového (AI) kopilota

Třetina Američanů si kontroluje denně svůj bankovní zůstatek. V České republice vzhledem k naší náchylnosti k moderním technologiím to může být ještě větší...
12. 7. 2024 – Doba čtení: 2 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce