Reklama

Dosh, peníze zpět z každodenních nákupů

28. 3. 2017 – | Doba čtení: < 1

Fintechový startup Dosh oznámily, že v posledním kole financování vybral 2 miliony dolarů. Celková investice do společnosti se tak vyšplhala na více než 6 milionů dolarů.

Dosh říká, že jejich nová aplikace dokáže uživatelům, kteří používají jejich kreditní a debetní karty v rámci svých každodenních aktivit, jako jsou nakupování, stravování, cestování apod., vyhledat extra peníze. Společnost se v současné době připravuje na zahájení uzavřeného beta testování. Dosh již zahrnuje na sto tisíc značek a obchodníků a jeho obchodní platforma zaručuje, že zákazníci ze svých každodenních nákupů okamžitě dostanou peníze zpět.

Dosh vrací peníze zpět do kapes svých zákazníků a podniků podobně jako by používal průlomovou technologii, aby eliminoval zbytečné náklady na reklamu a většinu transakcí. Dosh vyhledává peníze a sleduje je – vytrvale hledá nabídky, aby mohl svým uživatelům vrátit peníze. Žádné odstřihávání kupónů, žádné skenování účtenek, žádné hledání nabídek. Uživatelé Doshe jednoduše utrácejí tak, jak by to běžně dělali, a jen sledují, jak se jim hromadí peníze.

Ryan Wuerch, zakladatel a výkonný ředitel Doshe prohlásil, že jeho výkonný tým pomohl přivést Dosh na trh a přilákat významné investory. Odborné znalosti napříč mnoha různými oblastmi týmu umožnily vyvinout aplikaci a technologický ekosystém, které jsou první svého druhu. Každý den se soustředí na doručování technologie, která jako první na trhu vrací spotřebitelům miliardy dolarů.

Zdroj: Crowdfundinsider.com

Redakce

Katka, Eva, Petr, Vašek a Zdeněk. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce
Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.