Reklama

Startup Dateio expanduje na Slovensku

1. 6. 2021 – | Doba čtení: 2 min

Zdroj: Ibrahim Boran na Unsplash

Card-linked marketing platforma českého startupu Dateio nabízí zákazníkům odměny za nákup kartou přímo v jejich mobilním bankovnictví. V Česku ji pro své klienty využívají banky Unicredit, Airbank a Česká spořitelna. Právě s mateřskou společností České spořitelny, Erste Group, Dateio nedávno spustilo program Moneyback i pro klienty Slovenské spořitelny a tím navýšilo dosah card-linked marketingových kampaní na více než 2,5 milionů českých a slovenských klientů. Celkový počet evropských klientů, kteří mohou cashback a věrnostní nabídky partnerů Dateio využívat, pak překročil 3 miliony. Za poslední rok se přitom na Dateio platformě ztrojnásobily příjmy z kampaní – ukazuje se tak, že card-linked marketing vydělává partnerům peníze i v období omezení prodeje.

„Bankám a fintech projektům pomáháme inovovat jejich produkty pomocí transakčních dat. V případě card-linked marketingu provozujeme jejich věrnostní a cash-back karetní programy, našim partnerům z řad obchodníkům tím nabízíme možnost oslovit potenciální klienty přímo v mobilním bankovnictví,” vysvětluje card-linked marketing Ondřej Knot, spoluzakladatel startupu Dateio, a dodává: „Ve všech zemích, kde působíme – v Česku, na Slovensku a v Rumunsku, jsme přitom jediná platforma na card-linked marketing, celkově patříme mezi největší v Evropě. Nabídky našich partnerů oslovují nyní více než 3,4 milionů klientů.

Českému fintechu Dateio, který loni Deloitte ocenil v žebříčku Fast 50 jako jednu z nejrychleji rostoucích firem v regionu, se nadále daří růst, pandemii navzdory. „Síla naší platformy je v možnosti segmentovat kampaně na základě reálného spotřebního chování a chránit si tak marži. V tomto těžkém období ale partneři oceňují hlavně fakt, že na platformě platí jen za reálné prodeje. I v době lockdownu se nám tak na platformu hlásí další a další obchodníci,” doplňuje Knot. Za poslední rok se tak startupu Dateio dařilo růst ve všech důležitých metrikách – počet uživatelů na platformě vyrostl o 87 % a měsíční počet aktivních uživatelů se více než zdvojnásobil. Card-linked marketing vydělával partnerům peníze i v období omezení prodeje, meziročně se celkové příjmy z kampaní dokonce ztrojnásobily.

Magickou hranici 3 milionů uživatelů na platformě překročil český fintech startup spuštěním programu Moneyback na Slovensku – klienti Slovenské spořitelny tak v aplikaci George najdou jednoduchou možnost ušetřit – stačí aktivovat odměnu a bonus se jim po nákupu kartou automaticky přičte na účet. Do programu se na Slovensku hned ze startu zapojilo přes 80 značek, mezi nimi i velmi známé řetězce. Card-linked marketingová platforma Dateio jim nabízí dosah na téměř milion slovenských klientů.

Další potenciál k růstu vidí Dateio v dalších evropských zemích. V druhé polovině tohoto roku plánuje startup spustit svou platformu v Rakousku, Chorvatsku a Maďarsku. To vše s pomocí svého spoluvlastníka – Erste bank, která v tomto regionu působí. Ve všech těchto zemích bude pravděpodobně Dateio první firmou, která tuto službu nabídne.

Další informace o Dateio můžete najít i v našem rozhovoru s Ivanem Dovicou, druhým ze spoluzakladatelů startupu.

Zdroj: tisková zpráva

Další doporučené články

Liberecká konference CryptoByte bude nabitá obsahem

Liberecká konference CryptoByte bude nabitá obsahem

Třetí ročník kryptoměnové konference CryptoByte zavítá již 4. května 2024 na půdu Technické univerzity v Liberci. Konference se v minulých ročnících zúčastnilo přes...
23. 4. 2024 – Doba čtení: 2 min
Březen 2023 na FinTechCowboys

Březen 2023 na FinTechCowboys

Velikonoce skončily a místo drahých vajíček tu tentokrát máme drahý bitcoin. Také jste si nějaký koupili? A do vlastní peněženky, nebo vám...
3. 4. 2024 – Doba čtení: 3 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce