Reklama

Flux a Pleo dodají „neviditelný“ nástroj na sledování výdajů pro malé a střední podniky Velké Británii

16. 4. 2020 – | Doba čtení: 2 min

flux, pleo

Společnost Flux, digitální správce stvrzenek, se spojila s dánskou karetní společností Pleo, která se specializuje na vydávání „chytrých“ podnikových karet s automatizovaným sledováním vykazování a řízení výdajů svých firemních klientů. Výsledkem společného úsilí obou firem má být nový, „plně automatizovaný“ nástroj pro britské společnosti na digitalizaci a správu výdajů.

Celý princip je postaven tak, že pokud držitelé Pleo karet utratí peníze u maloobchodních partnerů Flux, například Just East, Costa, KFC a Itsu a dalších, Flux odešle v reálném čase Pleu digitální účtenku rozdělenou na jednotlivé položky. Tyto položky se automatický započtou jako výdaje na kreditní kartě v reportovaných podnikových souhrnech. Ve výsledku díky tomuto společnému nástroji, jehož uvedení na trh je naplánováno později v letošním roce, bude možné celý proces označit za „neviditelný“ pro koncového zákazníka. Držitelé Pleo karet nebudou muset fotit stvrzenky, skenovat QR kódy ani jiné identifikátory a cokoliv kamkoliv nahrávat.

„Pro nás jako společnost na uchovávaní digitálních stvrzenek, je naprosto přirozené zapojit se do partnerství za účelem zavedení sledování výdajů. Všichni přece známe tu urputnou snahu o evidenci a zpracování výdajů na jednotlivých účtech,“ říká Roisin Levine, vedoucí bankovního sektoru společnosti Flux. Společnost označuje chystaný nástroj za úplně první kompletně „bezpapírové“ automatizované řešení na správu výdajů v Británii.

Startup Flux byl založen v roce 2016 třemi bývalými zaměstnanci Revolutu. Doposud již stačili zpracovat více než milion stvrzenek. Začátkem roku 2020 byl její minoritní podíl získán jednou z „velké čtyřky“ britských bank – Barclays. Nový spolumajitel prohlašuje, že je připraven zavést digitální stvrzenky Flux pro celou svou zákaznickou základnu mobilního bankovnictví ve Velké Británii. Digitální správce stvrzenek také již nějakou dobu spolupracuje s britskými „challenger“ bankami Monzo a Starling.

Začátkem letošního roku se Pleo spojila s JP Morgan a Mastercard, aby společně zavedli její korporátní kreditní karty po celé Evropě. Aktuálně Pleo, v boji proti koronaviru, nabízí své služby zdarma pro nové zákazníky, kteří se přihlásí před 1. červencem.

pleo

Pro obě společnosti je nové partnerství dalším krokem k realizaci sdíleného dlouhodobého cíle na snížení finančních a časových zdrojů, které střední a malé podniky vynakládají na správu svých výdajů. Flux uvádí, že na území Velké Británie malé a střední podniky každoročně ztratí na těchto nákladech hodnotu ekvivalentní až 8 miliardám liber, přičemž 1,9 miliardy je způsobeno neautorizovanými nebo nafouknutými nároky na výdaje.

„Oba, Pleo a Flux, sdílejí společné hodnoty – odstranění zbytečného tření ve stále digitalizovanějším světě,“ říká ředitel brandu a komunikace Pleo, Luke Richardson.

Zdroj: fintechfutures.com

Další doporučené články

Množství ransomware útoků neustále roste

Množství ransomware útoků neustále roste

Americké ministerstvo financí uvedlo, že finanční instituce loni utratily téměř 1,2 miliardy dolarů za platby související s ransomwarem, přičemž šlo nejčastěji...
18. 11. 2022 – Doba čtení: < 1 min
Visa i Mastercard chystají nové krypto karty

Visa i Mastercard chystají nové krypto karty

Zdá se, že krypto karty se dostávají do centra pozornosti. Binance s Mastercard nedávno v Argentině uvedly kryptoměnovou platební kartu, která umožňuje...
9. 11. 2022 – Doba čtení: 2 min

Julia Gorbatiuc

má dlouhodobé zkušenosti z bankovnictví, ale v poslední době dává přednost práci pro start-upy

Další články autora