iObčan představil na festivalu Anifilm revoluční systém digitálních účtenek

13. 5. 2024 – | Doba čtení: 2 min

Zdroj: Anifilm

Úložiště digitálních účtenek iObčan si na filmovém festivalu Anifilm vyzkoušel unikátní projekt digitálních účtenek. Zákazník může při nákupu zboží získat digitální podobu účtenky načtením QR kódu přímo z papírové účtenky. Jeho digitální účtenka pak bude ke stažení na webovém rozhraní iUctenka.cz a uživatel si ji může trvale uložit do úložiště iObcan.cz. To bude zákazníkům hlídat záruku zboží, také umožní uživatelům snadno sdílet data z účtenky s účetními programy. Prvních tisíc uživatelů, kteří se ke službě přihlásí, získá úložiště zdarma.

Webová aplikace iObcan.cz je založena na uživatelsky přívětivém rozhraní, díky němuž je sbírání, správa a manipulace s účtenkami snadná. Ať už jde o nákup festivalového zboží, potravin nebo cokoli jiného, účtenky jsou bezpečně uložené na jednom místě a uživatel k nim má následně snadný přístup kdykoli a kdekoli.

Na platformě spolupracuje také společnost Chytrý terminál, s. r. o., která maloobchodním podnikům umožňuje poskytovat plně digitální účtenky. To znamená, že jsou určené k elektronické fakturaci ISDOC. Celý systém také šetří papír a podporuje udržitelnost. Firmy mohou tisknout jen zkrácenou verzi účtenky s QR kódem, který odkazuje na plnohodnotnou digitální účtenku. „Do budoucna chystáme i verzi, kdy bude obchodník nabízet načtení digitální účtenky a tisknout jen na vyžádání,“ řekl Petr Šišák, ředitel společnosti Chytrý terminál, s. r. o.

„Cílové řešení papírovou účtenku zcela nahradí. Naší hlavní vizí je, aby každý občan měl možnost na anonymní digitální účtenku bez toho, aby disponoval aplikací konkrétního obchodníka. S naším řešením si vystačí pouze s přístupem k internetu a jakýmkoliv prohlížečem, případně e-mailem,“ uvedl Pepe Rafaj, CEO startupu iObčan.

Provoz digitálních účtenek na festivalu Anifilm, který sdružuje v Liberci tvůrce a diváky z celého světa z oblasti animace a digitálního umění, umožnil jeho ředitel Tomáš Rychecký, který zdůraznil, že je fanouškem digitalizace nejen ve filmu, ale i v dalších oblastech. Samotný festival se zaměřuje na inovace, kreativitu a udržitelnost, a proto šel příkladem i v tomto případě.

Zdroj: tisková zpráva

Další doporučené články

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce