Reklama

iZettle, rival Square, teď nechává lidi vytvářet jejich vlastní online obchody

Evropská platební společnost iZettle spustila platformu „Thursday“, od svého spuštění v roce 2011 svůj prozatím nejdůležitější produkt, který obchodníkům umožní zakládat jejich vlastní online obchody.

23. 4. 2018 – | Doba čtení: 2 min

Evropská platební společnost iZettle spustila platformu „Thursday“, od svého spuštění v roce 2011 svůj prozatím nejdůležitější produkt, který obchodníkům umožní zakládat jejich vlastní online obchody. Fintechová firma, která je známá svými mini čtečkami karet a technologií zpracování plateb, podobnou Square ve Spojených státech, reaguje na bující konkurenci v Evropě a rozšiřuje svoji nabídku.

E-commerce platforma umožní obchodníkům vytvořit si svůj vlastní online obchod, přijímat platby a propojit se se zásobami v kamenném obchodě.

Podle generálního ředitele iZettle, Jacoba de Geera, je pro malé podniky často příliš složité začít prodávat online. „Velkou výhodou je, že platforma je už propojená s offline místy prodeje. Složitost této kombinace často vězí ve stavu zásob. Všechny byznysy chtějí prodávat online, dostanou se však do problémů s tím, kolik toho vlastně mají na skladu a jestli zboží prodávají online versus offline,“ řekl de Geer. „Celý produktový set je extrémně užitečný, pečlivě vytvořený a fantasticky zabalený.“

Švédská firma zkouší produkt ve Švédsku a Velké Británii a v těchto zemích jej také spustí nejdřív. Svůj zisk iZettle vytváří tak, že si bere procento z plateb, kromě toho si však bude účtovat také 30 liber (42 dolarů) měsíčně za využití své e-commerce platformy.

De Geer řekl, že celá polovina obchodníků používajících v této chvíli iZettle, ještě online nikdy nepůsobila, a že služby společnosti by mohlo využít asi 28 milionů potenciálních byznysů. Podle jeho slov dnes společnost nabírá na svoji platformu na tisíc malých společností denně. To, kolik celkem zákazníků má, však odmítl sdělit.

„Příležitost, kterou tady máme a jak dokážeme řídit ARPU (průměrný výnos na jednoho uživatele – average revenue per user), spočívá ve zvýšení objemu plateb v kombinaci s měsíčním poplatkem za poskytnutí kompletního prodejního servisu pro online svět,“ prohlásil de Geer.

Se spuštěním nového produktu se iZettle začíná podobat Shopify nebo dokonce Amazonu, které umožňují třetím stranám prodávat prostřednictvím své platformy. Na rozdíl od nich ale společnost nechá uživatele vytvořit si své online výlohy na míru.

iZettle v Evropě čelí rostoucí konkurenci. Loni jeho americký rival Square spustil svoje platby a čtečku ve Velké Británii a k dispozici tady dal také svoji e-commerce platformu.

Zdroj: CNBC

Lucia Tóthová

Lucia Tóthová

Další články autora
Rozumím
Tato stránka používá soubory cookies. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.