Reklama

KFC si pro svoje elektronické účtenky vybírá londýnský fintechové startup Flux

5. 3. 2019 – | Doba čtení: 2 min

KFC zahájila partnerství s londýnským fintechovým startupem Flux, který americkému řetězci se smaženými kuřaty pomůže s přechodem do digitálního prostředí.

Uživatelé digitálních bank MonzoStarling (a brzy také vybraní zákazníci Barclays) teď za své nákupy v KFC obdrží do svých bankovních aplikací po elektronické účtenky rozepsané po položkách. 

Flux oznámil, že bude stát také za programem odměn KFC, v rámci něhož budou uživatelé při každé platbě prostřednictvím své bankovní karty automaticky sbírat KFC  body a odměny.

Hazell White, manažerka útvaru pro věrnost zákazníků KFC ve Velké Británii a Irsku řekla: „Je to pro nás skutečně vzrušující nová spolupráce. Vždy se snažíme hledat cestu, jak věci v našich restauracích usnadnit – jak našim týmům, tak zákazníkům -, takže neustále prozkoumáváme nové technologie, do nichž můžeme investovat, aby nám v tom pomohly.“

Startup, absolvent akcelerátoru Barclays Techstars, založený bývalými zaměstnanci Revolutu, se podobně spojil také s občerstvovacími řetězci jako Eat, Costa Coffee nebo Itsu. 

KFC řekla, že v Londýně, Birminghamu a Manchesteru rozdá na oslavu novinky 100 poukazů, každý v hodnotě 360 liber, neboli měsíčního stravování v KFC.

„Jsme nesmírně pyšní na to, že můžeme oznámit naše partnerství s KFC,“ řekl Matty Cusden-Ross, výkonný ředitel a spoluzakladatel Flux. „Jejich mise vytvořit rychlé a přátelské restaurace se hezky překrývá s posedlostí Flux po hladké zkušenosti, která u pokladny nevyžaduje žádný čas navíc.“   

Zdroj: Cityam

Lucia Tóthová

Lucia Tóthová

Další články autora
Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.