Reklama

Lidl ve Španělsku testuje svoji vlastní službu mobilních plateb

12. 7. 2019 – | Doba čtení: 1

Lidl provádí zkušební testy ve Španělsku, možná představí svoje vlastní platební řešení. 

Diskontní potravinový řetězec v e-mailu InternetRetailing potvrdil, že v testování hodnotil, jak by mohly být zákaznické platby začleněny do stávající mobilní aplikace Lidl Plus. 

Testování probíhá ve vybraných španělských obchodech s tím, že plné oznámení se očekává v okamžiku, kdy se nasadí napříč celou sítí.

Lidl nespecifikoval, v kolika obchodech a jak aplikace funguje po technické stránce. Možný formát je, že zákazníci si do aplikace přidají svoji platební kartu a pak mohou platit prostřednictvím svého zařízení umožňujícího komunikaci prostřednictvím technologie NFC. 

Aplikace Lidl Plus je v současné době k dispozici v Rakousku, Dánsku, Španělsku, Polsku a v některých německých regionech. Obsahuje digitální věrnostní kartu a nabízí snadný přístup ke slevám a akčním nabídkám. Představení platební možnosti v rámci aplikace by Lidlu kromě potenciálního zlepšení zákaznické zkušenosti mohlo umožnit propojení detailů ohledně toho, kolik zákazníci utrácejí a co si kupují, s dalšími daty. To by společnosti mohlo pomoci při vytváření efektivnějších segmentačních nástrojů k porozumění charakteristického nákupního chování. 

Zdroj: Internetretailing

Lucia Tóthová

Lucia Tóthová

Další články autora
Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.