Reklama

Lidl ve Španělsku testuje svoji vlastní službu mobilních plateb

12. 7. 2019 – | Doba čtení: < 1

Lidl provádí zkušební testy ve Španělsku, možná představí svoje vlastní platební řešení. 

Diskontní potravinový řetězec v e-mailu InternetRetailing potvrdil, že v testování hodnotil, jak by mohly být zákaznické platby začleněny do stávající mobilní aplikace Lidl Plus. 

Testování probíhá ve vybraných španělských obchodech s tím, že plné oznámení se očekává v okamžiku, kdy se nasadí napříč celou sítí.

Lidl nespecifikoval, v kolika obchodech a jak aplikace funguje po technické stránce. Možný formát je, že zákazníci si do aplikace přidají svoji platební kartu a pak mohou platit prostřednictvím svého zařízení umožňujícího komunikaci prostřednictvím technologie NFC. 

Aplikace Lidl Plus je v současné době k dispozici v Rakousku, Dánsku, Španělsku, Polsku a v některých německých regionech. Obsahuje digitální věrnostní kartu a nabízí snadný přístup ke slevám a akčním nabídkám. Představení platební možnosti v rámci aplikace by Lidlu kromě potenciálního zlepšení zákaznické zkušenosti mohlo umožnit propojení detailů ohledně toho, kolik zákazníci utrácejí a co si kupují, s dalšími daty. To by společnosti mohlo pomoci při vytváření efektivnějších segmentačních nástrojů k porozumění charakteristického nákupního chování. 

Zdroj: Internetretailing

Další doporučené články

Množství ransomware útoků neustále roste

Množství ransomware útoků neustále roste

Americké ministerstvo financí uvedlo, že finanční instituce loni utratily téměř 1,2 miliardy dolarů za platby související s ransomwarem, přičemž šlo nejčastěji...
18. 11. 2022 – Doba čtení: < 1 min
Visa i Mastercard chystají nové krypto karty

Visa i Mastercard chystají nové krypto karty

Zdá se, že krypto karty se dostávají do centra pozornosti. Binance s Mastercard nedávno v Argentině uvedly kryptoměnovou platební kartu, která umožňuje...
9. 11. 2022 – Doba čtení: 2 min

fintechcowboys

Katka, Eva, Petr, Vašek a Zdeněk. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce