Reklama

Londýnský fintech Curve vybral 55 milionů, chce se stát „Spotify na peníze“

23. 9. 2019 – | Doba čtení: 3 min

Do dnešního dnes se britskému fintechovému startupu Curve podařilo získat investice v hodnotě 74,2 milionů dolarů, většina z nich pochází z 55 milionové Série B z letošního roku. Generální ředitel a zakladatel Shachar Bialick říká, že prezentace společnosti měla u investorů velký úspěch a pomohla jí získat důležitý kapitál. Curve také nedávno použil upravenou verzi své prezentace pro rychlý crowdfunding 6 milionů liber (7,5 milionů dolarů). 

Londýnská fintechová scéna je aktuálně dost možná tou nejžhavější na celém světě: startupy tady pokrývají každou možnou oblast a pravidelně se chlubí rekordními sumami, které byly do britského fintechu letos investovány.

To vše v době, kdy lepší přístup ke kapitálu zaznamenává celá řada nejslibnějších mladých společností Velké Británie, jejichž ocenění a výše financování nabývají na významu. To je případ Curve, fintechu nabízejícího platformu pro sloučení množství bankovních karet do jedné jediné služby. Společnost chce „znovu sloučit“ finanční služby a bankovnictví přesunout na cloud – říká, že se snaží zefektivnit roztříštěné služby zavedením jednotného přístupového bodu, lépe využít data a přidat hodnotu. Ve zkratce: chce se stát něčím, čemu říká „Spotify na peníze“. 

Hodnota společnosti se odhaduje na 202 milionů dolarů. Letos si Curve přišel ve financování v Sérii B na 55 milionů dolarů od investorů jako Speedinvest, Seedcamp, Santander InnoVentures, Outward VC, IDC Ventures, Gauss Ventures, CreditEase Fintech Investment Fund a Breega Capital. 

„Série B financování byla pro Curve v mnoha ohledech důležitým milníkem,“ řekl Shachar Bialick, generální ředitel a zakladatel Curve. „Na trhu jsou Série B takového rozsahu vzácné a rozhodně jsou velmi jedinečné ve fintechové vertikále, ve které se aktuálně nacházíme, hlavně kvůli velikosti příležitosti a metrikám úspěšnosti, k nimž se přibližujeme. Poslední kolo financování nám pomáhá pokračovat a rozšiřovat naši nabídku produktů a pokrývat nové trhy a každý den nabízet novým zákazníkům nová řešení.“ 

Prezentace společnosti vybrala 55 milionů dolarů a její nedávno použitá upravená verze pak dalších 6 milionů liber (7,5 milionů dolarů) v crowdfundingu – dohromady tedy 74,2 milionů dolarů.

„Investoři chtějí porozumět tomu, jak se Curve liší od existujících produktů na trhu a proč je jeho pozice lepší než to, co je na trhu už k dispozici,“ dodal Bialick. „K tomu je také důležité ukázat dobré zvládnutí sektorové ekonomiky a silný produkt a růstové metriky.“

A tady je prezentace, která vybrala 6 milionů liber:

Zdroj: Business Insider Premium

Další doporučené články

Jak bojovat proti greenwashingu ve fintechu?

Jak bojovat proti greenwashingu ve fintechu?

Greenwashing čili zveličování, nebo dokonce vytváření falešných ekologicky šetrných aktivit ve společnostech se nevyhýbá ani fintechu. Přestože se o greenwashingu už...
1. 12. 2023 – Doba čtení: 2 min
Allianz žaluje Revolut

Allianz žaluje Revolut

Allianz podniká právní kroky proti společnosti Revolut a požaduje 10,4 milionu liber (13 milionů dolarů). Jádro problému spočívá v tom, že Allianz...
29. 11. 2023 – Doba čtení: < 1 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce