Reklama

Londýnský fintech Curve vybral 55 milionů, chce se stát „Spotify na peníze“

23. 9. 2019 – | Doba čtení: 3 min

Do dnešního dnes se britskému fintechovému startupu Curve podařilo získat investice v hodnotě 74,2 milionů dolarů, většina z nich pochází z 55 milionové Série B z letošního roku. Generální ředitel a zakladatel Shachar Bialick říká, že prezentace společnosti měla u investorů velký úspěch a pomohla jí získat důležitý kapitál. Curve také nedávno použil upravenou verzi své prezentace pro rychlý crowdfunding 6 milionů liber (7,5 milionů dolarů). 

Londýnská fintechová scéna je aktuálně dost možná tou nejžhavější na celém světě: startupy tady pokrývají každou možnou oblast a pravidelně se chlubí rekordními sumami, které byly do britského fintechu letos investovány.

To vše v době, kdy lepší přístup ke kapitálu zaznamenává celá řada nejslibnějších mladých společností Velké Británie, jejichž ocenění a výše financování nabývají na významu. To je případ Curve, fintechu nabízejícího platformu pro sloučení množství bankovních karet do jedné jediné služby. Společnost chce „znovu sloučit“ finanční služby a bankovnictví přesunout na cloud – říká, že se snaží zefektivnit roztříštěné služby zavedením jednotného přístupového bodu, lépe využít data a přidat hodnotu. Ve zkratce: chce se stát něčím, čemu říká „Spotify na peníze“. 

Hodnota společnosti se odhaduje na 202 milionů dolarů. Letos si Curve přišel ve financování v Sérii B na 55 milionů dolarů od investorů jako Speedinvest, Seedcamp, Santander InnoVentures, Outward VC, IDC Ventures, Gauss Ventures, CreditEase Fintech Investment Fund a Breega Capital. 

„Série B financování byla pro Curve v mnoha ohledech důležitým milníkem,“ řekl Shachar Bialick, generální ředitel a zakladatel Curve. „Na trhu jsou Série B takového rozsahu vzácné a rozhodně jsou velmi jedinečné ve fintechové vertikále, ve které se aktuálně nacházíme, hlavně kvůli velikosti příležitosti a metrikám úspěšnosti, k nimž se přibližujeme. Poslední kolo financování nám pomáhá pokračovat a rozšiřovat naši nabídku produktů a pokrývat nové trhy a každý den nabízet novým zákazníkům nová řešení.“ 

Prezentace společnosti vybrala 55 milionů dolarů a její nedávno použitá upravená verze pak dalších 6 milionů liber (7,5 milionů dolarů) v crowdfundingu – dohromady tedy 74,2 milionů dolarů.

„Investoři chtějí porozumět tomu, jak se Curve liší od existujících produktů na trhu a proč je jeho pozice lepší než to, co je na trhu už k dispozici,“ dodal Bialick. „K tomu je také důležité ukázat dobré zvládnutí sektorové ekonomiky a silný produkt a růstové metriky.“

A tady je prezentace, která vybrala 6 milionů liber:

Zdroj: Business Insider Premium

Lucia Tóthová

Lucia Tóthová

Další články autora
Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.