Reklama

Pojištění na zpoždění letu přímo v bankovnictví

20. 5. 2024 – | Doba čtení: 2 min

letadlo

Erste Bank Hungary, součást Erste Group, jednoho z největších poskytovatelů finančních služeb ve střední a východní Evropě, spustila Erste Flight Delay Insurance pro své zákazníky v aplikaci George.

Nová digitální služba je dostupná pro držitele osobních účtů ve forintech, kteří si mohou pojistit své cestovní plány proti zpoždění odletu letu minimálně o jednu hodinu. Pojištění je podporováno předním evropským B2B2C insurtechem Companjon, který se specializuje na plně digitální, AI-řízená embedded pojištění.

Pojištění je zcela automatizované: v den odletu letu Companjon sleduje let v reálném čase a automaticky schválí nárok na odškodnění ve výši 16 000 HUF (přibližbě 1000 CZK), pokud je let zpožděn alespoň o hodinu oproti původně plánovanému času odletu. Peníze jsou okamžitě a přímo připsány na účet zákazníka a neexistují žádná omezení, jak lze vyplacené prostředky použít.

Erste Flight Delay Insurance lze zakoupit 180 dnů před odletem a nejpozději sedm dnů před odletem za 1 999 HUF na letenku na jeden let (to je asi 130 CZK). Zákazníci Erste mohou rozšířit tuto ochranu na až tři další spolucestující na stejném letu za stejnou cenu (na osobu) se stejným odškodněním (na letenku).

Zástupce generálního ředitele Erste Bank Hungary, László Harmati, řekl: „Erste stále více personalizuje a přizpůsobuje své služby. Věříme, že zaváděním nejnovějších digitálních řešení, jako je Flight Delay Insurance, můžeme přispět k úsilí našich zákazníků o udržení jejich finančního zdraví. Kromě zjednodušení každodenních financí rozšiřujeme naši nabídku o doplňkové služby, které vytvářejí skutečnou hodnotu pro zákazníky. Erste tak kombinuje novinky fintech a insurtech řešení se spolehlivostí tradičního bankovnictví.“

Generální ředitel společnosti Companjon, Matthias Naumann, řekl: „Spuštění Erste Flight Delay Insurance přichází s blížící se letní cestovní sezónou. Bylo nám ctí spolupracovat s Erste Bank Hungary na této službě a podpořit je v jejich snaze rozšířit a zlepšit nabídku personalizovaných digitálních služeb pro jejich zákazníky. Těšíme se na příležitost navrhnout a implementovat další moderní pojišťovací řešení s Erste Bank, která budou i nadále posilovat jejich digitální ekosystém, potěší jejich zákazníky a odliší je od konkurence.“

Companjon se sídlem v Dublinu byla založena v roce 2020, zaznamenala rychlý růst za poslední rok a spustila různé modernizované a parametrické pojišťovací řešení s globálně uznávanými značkami v oblastech zábavy, mobility a fintechu. V roce 2023 dosáhla společnost více než 33 milionů transakcí díky svému jedinečnému návrhu řešení, který využívá nejnovější technologie, jako je AI. Púsobí ve více než 30 zemích v Evropě i mimo ni.

zdroj: finextra.com

Další doporučené články

Inbank rozšiřuje na českém trhu své služby

Inbank rozšiřuje na českém trhu své služby

Estonská digitální banka Inbank rozšiřuje své portfolio a představuje nové možnosti vkladových účtů a osobních půjček. Tyto služby jsou dalším krokem v úsilí...
13. 6. 2024 – Doba čtení: 2 min

Martin Pacholet

blockchain, UX, openbanking, BankID a wealth management, to jsou aktivity, kterým se v posledních letech intenzivně věnuje.

Další články autora