Skip Pay a Klarna soupeří na e-shopech s flexibilní platbou na třetiny
14. 11. 2022 – fintechcowboys | Doba čtení: 2 min
Skip Pay (dříve Mall Pay) uvádí na český trh flexibilní platbu, kterou si zákazník rozdělí na tři bezúročné splátky. A Klarna, která uvedla tuto službu již v září pod názvem „Pay in 3“, nyní rozšiřuje síť podporovaných obchodů o e-shopy ABOUT YOU a Tatuum. Skip Pay svou „Třetinu“ spouští na celý e-shopový trh – prostřednictvím platební brány Comgate ji budou moci postupně využívat zákazníci 13 tisíc e-shopů. Zároveň navazuje hlubší spolupráci s cestovním portálem Travelking, stavebním a interiérovým e-shopem MůjKoberec.cz a dalšími eshopy.
Skip Pay zavádí službu „Třetina“
Skip Pay umožní rozdělit platbu za nákup na třetiny, první část zákazník zaplatí ihned při nákupu, zbytek uhradí automaticky ve splátkách bez jakéhokoli navýšení po 30 a 60 dnech od nákupu. Pokud bude chtít, může samozřejmě kdykoli nákup doplatit.V první fázi je limit nákupu stanoven od tří do patnáct tisíc korun.
Klienti Skip Pay s ověřeným účtem mohou Třetinu využívat ihned – k úhradě první platby použijí svoji běžnou platební kartu. U nových zájemců bude stačit ověření údajů prostřednictvím jejich internetového bankovnictví, respektive BankID.
Třetinu bude v první fázi možné využívat především pro nákupy online. To by se však mělo brzy změnit a zákazníci budou mít šanci nakupovat za jednu třetinu ceny i v kamenných obchodech. Veškeré náležitosti totiž vyřeší s obsluhou přímo ve svém smartphonu.
Klarna zavádí na e-shopu ABOUT YOU službu „Pay in 3“
Platební a nákupní služba Klarna, která nedávno spustila „Pay in 3“ rozšířila síť podporovaných e-shopů o ABOUT YOU a Tatuum. Tito noví partneři doplnili trojici Footshop, H&M a Pilulka, kteří tuto službu nabízejí již od příchodu Klarny do ČR.
Na 77 % Čechů uvádí, že možnost rozložit nákupy na internetu do měsíčních bezúročných plateb považují za užitečnou. Nákup na bezúročné splátky se pro online nakupující stává čím dál přirozenější volbou, protože zaručuje ochranu kupujícího pro případ, že výrobek nedorazí včas, je vadný nebo jednoduše neodpovídá očekávání zákazníka.
„Čeští zákazníci oceňují flexibilnější a intuitivnější platební možnosti a až 40 % z nich častěji nakupuje v obchodě, který jim umožňuje rozdělit online nákupy do měsíčních bezúročných plateb. Stejně jako ABOUT YOU totiž sdílíme přesvědčení, že právě bezproblémový nákupní proces a zážitek bude v e-commerce dlouhodobě konkurenční výhodou,“ komentuje novou službu Tereza Obrtáč, Country Manager Klarna pro Českou republiku.
Zdroj: tiskové zprávy obou společností