Skupina Partners chystá spuštění banky. Ve spolupráci s Colours of Data plánuje postavit finanční služby budoucnosti.
1. 9. 2021 – Julia Gorbatiuc | Doba čtení: 2 min
Finanční skupina Partners, která plánuje v příštím roce spuštění vlastní poradenské Partner Banky, oznamuje spolupráci s konzultační společností Colours of Data. Partners, jako nový hráč na českém bankovním trhu chce poskytovat finanční služby budoucnosti. Colours of Data by jí měla pomoci nastavit efektivní prostředí pro digitální marketing a personalizovanou komunikaci se zákazníky a připravit ji tak na následnou zahraniční expanzi.
Obsahem spolupráce bude implementace datově řízené platformy (Exponea) pro marketingové účely. Ta by měla podpořit nejen stávající byznys Partners, ale hlavně pomoct s rozjezdem nové banky. Zmíněné řešení má bance pomoci získat očekávané množství zákazníků, rozšířit její portfolio služeb, harmonizovat portfolio digitálních a off-line kanálů a maximálně rozvinout hodnotu zákazníka napříč společnostmi ve skupině.
Česká datově-analytická konzultační společnost Colours of Data s kancelářemi v Londýně a Praze působí na několika evropských trzích. Svým klientům pomáhá využívat data, s nimiž pracují a transformovat je na firmy založené na datech a zaměřené na zákazníka. „Jsme velmi rádi, že můžeme být součástí této cesty a pomoct bance nastavit efektivnější prostředí nejen pro marketing, ale zejména pro osobnější komunikaci s novými i stávajícími zákazníky,“ říká Tomáš Mátl, zakladatel Colours of Data.
Řešení se stane strategickým nástrojem, jak dosáhnout plánovaných ukazatelů v kategoriích, jako je nová akvizice, cross-selling index, udržení nebo spokojenost zákazníka. Nový marketingový přístup bude odrážet očekávání zákazníků ohledně digitálního CX, relevantní finanční poradenství, užitečné nabídky a včasná oznámení na danou službu či produkt.
Petr Borkovec, generální ředitel finanční skupiny Partners prohlásil: „Věříme, že naši klienti nechtějí být bombardováni nabídkou půjček kdykoli otevřou bankovní aplikaci. Proto chceme přistupovat k datům a kampaním jinak – poskytovat servis, vzdělávání o finančních službách a doporučení, která jsou pro každého relevantní, srozumitelná a cílená. Proto jsme si vybrali toho nejlepšího partnera v oblasti CRM a datové analýzy, který nám to vše pomůže vymyslet a realizovat.“
Zpočátku by tato spolupráce měla pokrývat kromě Partners Banky také klíčový byznys Partners, tedy jeji finančně poradenské společnosti. Následovat by měly další společnosti skupiny – penzijní společnost Rentea, pojišťovna Simplea, nemovitostní fond Trigea. Řešení je připraveno tak, aby podpořilo chystanou mezinárodní expanzi.
Zdroj: tisková zpráva Partners