Reklama

Starbucks v Japonsku spouští bezkontaktní pero s platební technologií

25. 9. 2019 – | Doba čtení: 1

Společnost Starbucks Coffee Japan Co. dnes spouští mobilní platební produkt s názvem Starbucks TouchThe Pen, kuličkové pero se zabudovanou bezkontaktní platební technologií. 

Pero, vyvinuté ve spolupráci se Zebra Corp., používá tmavě hnědý, voděodolný gelový inkoust, inspirovaný Starbucks Coffee. Je založené na bezkontaktním platebním čipu FeliCa od Sony Corp., který byl původně spuštěný už v roce 2015 a umožnil dřívější uvolnění produktů včetně klíčenek a obalů na iPhone. 

Pero, které je k dispozici ve stříbrné, černé a bílé barvě – inspirované keramickými drippery na výrobu překapávané kávy a nerezovými konvicemi -, stojí 37 amerických dolarů (v přepočtu asi 870 korun) a je v prodeji ode dneška. 

Zdroj: Mobilepaymentstoday

Miloš Sonták

Miloš Sonták

Nadšenec do finančních a technologických inovací, které dokáží zjednodušit každodenní život. Pracuje více než 10 let v bankovnictví a technologických firmách…

Další články autora
Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.