Reklama

TransferWise útočí na Ameriku

27. 6. 2019 – | Doba čtení: 1

V posledních týdnech hned několik fintechových startupů oznámilo, že se chystá expandovat na severoamerický kontinent. K Monzu a N26 se dnes přidal také TransferWise, a to se svým produktem debetní karty bez hranic. 

TransferWise si najal Tan France, známého z show Netflix Queer Eye, který se stal tváří expanze společnosti. 

Debetní kartu TransferWise na starém kontinentu spustil v dubnu 2018, od té doby uživatelé uskutečnili 15 milionů transakcí v celkové hodnotě přesahující 10 miliard dolarů. 

Taavet Hinrinkus, spoluzakladatel společnosti, řekl, že cílem TransferWise je pomocí karty bez hranic poskytnout uživatelům virtuální bankovní účty ve všech zemích světa – takzvaný globální účet. 

Expanze na americký trh je náročná a komplexní hlavně z logistického a právního pohledu. Každý stát v USA má svoje normy, nařízení a pravidla a bankovní sektor není výjimkou, spíš naopak. Každopádně za ty komplikace to rozhodně stojí. TransferWise své budoucí zákazníky určitě má na co nalákat: z nezávislé studie, která srovnávala bankovní i nebankovní produkty, vyšla společnost velmi dobře, uvedl Hinrikus. Studie tvrdí, že utrácení peněz je s kartou TransferWise čtyřikrát levnější, než je tomu v případě klasických debetních karet od bankovních institucí, a posílání peněz do zahraničí je výhodnější dokonce dvanáctkrát , dodal Hinrikus. 

Pokud vás produkt TransferWise zaujal a chtěli byste se o něm dozvědět víc, podívejte se na naši recenzi.

Zdroj: Finextra

Lucia Tóthová

Lucia Tóthová

Další články autora
Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.