Tři miliony pro Cashboard, fintech tržiště investiční produktů
28. 11. 2016 – fintechcowboys | Doba čtení: 2 min
Onlinová investiční platforma Cashboard, sídlící v německém Berlíně, získala novou investici ve výši 3.000.000 € pro další rozvoj. Cashboard je platforma, kde lidé mohou online investovat finanční prostředky do libovolného investičního instrumentu. Investovat je možné do tradičních produktů jakými jsou termínované vklady , dluhopisy, akcie, certifikáty, ale i do různých alternativních investičních produktů například do P2P půjček, ale i dalších.
Společnost Cashboard byla založena v roce 2014 a od té doby se jí podařilo získat více než 10 tisíc zákazníků z různých koutů světa. Kromě klientů z Německa a Rakouska na Cashboard investují klienti z Francie, Velké Británie, Číny, Ruska nebo i Brazílie. A to i přesto, že Cashboard má zatím webové stránky pouze v němčině. Měsíční přírůstek nových zákazníků je na úrovni 10 – 20 %. Výše zmíněná investice bude použita na další vývoj ale i řízení expanze směrem do východní Evropy a Číny.
Investice od Cashboard je zajímavá i z jiného a to globálního pohledu. Na základě dat od KPMG a CB Insights investice do fintech sektoru ve velké Británii na konci třetího čtvrtletí tohoto roku dosáhly 78 miliónů liber přičemž v samotném Německu přesáhly 108 miliónů liber. Německo v posledních měsících začíná čím dále více posilovat roli evropského fintechové lídra. Brexit totiž, i přes veškeré prohlášení, u investorů vyvolává nejistotu, odrazuje a tím pádem hledají alternativní projekty do kterých by mohli investovat v kontinentální Evropě.
Zdroj :Gruenderszene.de