Reklama

U.S.Bank a Zelle personalizují platby pomocí e-pohlednice

17. 12. 2020 – | Doba čtení: < 1

zelle

U.S.Bank ve spolupráci se společností Zelle a fintechem Vouchr připravila pro své klienty e-pohlednice k nejrůznějším příležitostem jako jsou svátky, narozeniny, promoce nebo gratulace ve více než 200 designech.

Elektronické pohlednice jsou pro zákazníky U.S.Bank zdarma a dají se snadno připojit k odchozím platbám se Zelle pomocí bankovní aplikace U.S.Bank. Pohlednice jsou animované, dynamické a mohou obsahovat vzkaz. Není potřeba žádná úhrada, známka ani obálka a jde tedy o naprosto bezkontaktní způsob, jak blízkým popřát vše dobré.

Zelle je stále populárnější volbou pro posílání peněz, zejména během pandemie. Transakce v rámci sítě Zelle se meziročně zvýšily o 64% a nedávno dosáhly rekordního milníku zpracování více než jedné miliardy platebních transakcí za 12 měsíců.

U.S.Bank spustila e-pohlednice v rámci Zelle všem svým zákazníkům v listopadu a snaží se tak zlepšit zákaznickou zkušenost s digitální technologií, která je intuitivní, snadno použitelná, rychlá a bezpečná.

Vlastníkem společnosti Zelle je společnost Early Warning Services LLC.

Fintech Vouchr má sídlo v Torontu a poskytuje SaaS platformu, která transformuje odesílání digitálních P2P peněz na interaktivní zprávu.

Zdroj: finextra.com

Redakce

Katka, Eva, Petr, Vašek a Zdeněk. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce
Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.