Reklama

UBank představuje online aplikaci pro sledování domácích půjček

Proces vybírání a žádání o půjčku může být složitý a matoucí. A jakmile je jednou žádost podána, frustrace se může ještě vystupňovat při čekání na aktuální informace od jednotlivých zprostředkovatelů, z nichž každý říká něco jiného.

7. 8. 2018 – | Doba čtení: 1

A proto UBank zavádí svůj UHomeLoan Tracker, službu, která zákazníkům umožní v reálném čase sledovat postup vyřizování jejich žádosti a zbavuje je tak potřeby pořád dokola telefonovat, aby se dozvěděli, jak na tom vlastně jsou. Připočteme-li k tomu konkurenceschopnou úrokovou sazbu 3,59 % ročně, nabízí UBank půjčku, kterou lidé potřebují, a to bez dalších dodatků.

Na kampani ke spuštění služby UBank spolupracovala s The Monkeys, částí Accenture Interactive. Pod názvem „Dollhouse“ (Dům pro panenky) televizní reklama ukazuje, jak se příjemná večeře zvrhne poté, co dcera jednoho z párů předvede smutnou pravdu a emoční rozladění, které spousta lidí zažívá, když se snaží sledovat postup své žádosti o domácí půjčku.

V listopadu 2017 Mozo ocenila UBank jako Nejlepší online banku roku 2017.

Půjčka Owner Occupier (Principal&Interest) v hodnotě nad 200 tisíc dolarů se pro nové zákazníky aktuálně nabízí s úrokovou sazbou 3,59 % ročně.

Zdroj: Finextra.com

Miloš Sonták

Miloš Sonták

Nadšenec do finančních a technologických inovací, které dokáží zjednodušit každodenní život. Pracuje více než 10 let v bankovnictví a technologických firmách…

Další články autora
Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.