Banco Sabadell přináší pojišťovací služby do WhatsApp

9. 7. 2020 – | Doba čtení: < 1

whatsapp

Španělská banka Banco Sabadell připravuje pro aplikaci WhatsApp poskytování pojišťovacích služeb. Banka skrze svou makléřskou společnost Bansabadell Mediación a dceřinou pojišťovací společnost Bansabadell Seguros Generales službu pilotuje před širším zavedením v příštích několika měsících.

Zákazníci Bansabadell Seguros Generales mohou používat WhatsApp, aby kontaktovali tým odborníků s dotazy týkajícími se jejich pojistného krytí, stejně jako k dokončení některých akcí. Mezitím bude aplikace použita k odesílání informací a tipů.

Podle banky služba pomůže zákazníkům vést záznamy o jejich rozhovorech na jednom místě, a to v šifrovaném a tedy bezpečném prostředí.

Pol Navarro z InnoCells (centrum pro digitální inovace v Banco Sabadell)  říká: „Tato nová služba spojuje dva aspekty, které jsou klíčem k urychlení digitální transformace Banco Sabadell: rychlý a kolaborativní design a zavedení inovací a také užší vztah s našimi zákazníky díky zavedení osobnějších vztahů do digitálního prostředí.“

Zdroj: finextra.com

Foto od Allie na Unsplash

Další doporučené články

Červenec a srpen 2024 na FinTechCowboys

Červenec a srpen 2024 na FinTechCowboys

Prázdniny nám úspěšně končí. Překonali jsme zase nějaké teplotní rekordy, akciové trhy se nám krásně přehřívají, zatímco bitcoin si dává...
2. 9. 2024 – Doba čtení: 3 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce