Reklama

McDonald´s zavádí ve spolupráci s Fleetcor novou metodu placení hlasem

6. 11. 2018 – | Doba čtení: 1

Společnost McDonald´s se spojila s Fleetcor a vytvořila řešení Sem Parar, způsob elektronického placení účtů, které je k dispozici zákazníkům v Brazílii využívajícím její službu drive-trhu. Podle tiskové zprávy společnosti dohoda umožňuje brazilským zákazníkům zaplatit jednoduše pouze s využitím jejich hlasu.

Na základě dohody budou platební systémy Sem Parar instalovány v celkem 350 brazilských průjezdových provozovnách McDonald´s.

„Máme z tohoto partnerství radost, protože zákazníkům, kteří jsou v centru naší pozornosti, usnadňuje platební proces,“ řekl v tiskové zprávě Paul Camargo, prezident brazilské divize franšízy McDonald´s, Arcos Dorados. „Zákazníci si mohou vybrat, kde zastaví a jak zaplatí. Počítá se tak s ucelenou nákupní zkušeností.“

Platební systém umožňuje zákazníkům jednoduše zaplatit tak, že řeknou „Platím prostřednictvím Sem Parar.“ Jejich účet je pak uhrazen automaticky.

Kromě toho, že zákaznickou zkušenost učiní plynulejší, je dohoda pro obě společnosti strategická. Co se týče Sem Parar, značí vstup společnosti do nového tržního segmentu a rozšiřuje portfolio městských řešení na více než 5,5 milionů jejích zákazníků. Pro McDonald´s vytváří prostřednictvím pohodlné a rychlejší platby při využití drive-trhu jedinečnou zákaznickou zkušenost, přičemž dále posiluje vnímání jejích služeb jako inovativních.

Zdroj: Mobilepaymentstoday

Miloš Sonták

Miloš Sonták

Nadšenec do finančních a technologických inovací, které dokáží zjednodušit každodenní život. Pracuje více než 10 let v bankovnictví a technologických firmách…

Další články autora
Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.