Reklama

Mobilní aplikace TfL teď zobrazuje historii trasy a poplatky

Zákazníci používající v Londýně bezkontaktní platební karty si teď mohou pohodlně prohlédnout historii své trasy, zkontrolovat poplatky a dobít kredit.

25. 6. 2018 – | Doba čtení: 2 min

Až polovina všech cest metrem a vlakem, realizovaná na principu „pay-as-you-go“, se v Londýně uskuteční za použití bezkontaktních plateb nebo mobilních zařízení. Více než 17 milionů těchto cest každý týden proběhne napříč různými službami veřejné dopravy s tím, že zákazníci dostanou za vynaložené peníze maximum hodnoty, flexibilitu a pohodlí.

Úspěch bezkontaktních plateb v Londýně vede stále více dalších měst k zavádění technologie jako pohodlné metody placení za cestování.

Shashi Verma, vedoucí technologický úředník Transport of London, řekl: „Těší nás, že si naši aplikaci stáhlo už tolik Londýňanů a že jsme jim usnadnili kontrolovat historii jejich trasy a dobíjet si přímo po cestě. Poslední aktualizace reaguje na zpětnou vazbu našich zákazníků a je součástí naší práce zjednodušit a učinit cestování po Londýně pohodlnějším pro každého.“

TfL aktualizovala svoji aplikaci – kterou poskytuje zdarma a která je ke stažení v Google Play Store a Apple App Store -, aby zákazníkům umožnila prohlížet si svoje trasy i platební historii a kontrolovat, zda mají nějaké „nekompletní“ cesty. Uživatelé mohou používat svůj chytrý telefon také k tomu, aby si rychle dobili svůj „pay-as-you-go“ kredit nebo přidali časovou jízdenku na svoji Oyster kartu.

Od doby, kdy byla v září 2017 spuštěna, byla aplikace stažena více než 800tisíckrát. Díky ní si zákazníci mohou připojit svoji bezkontaktní platební kartu k online účtu, personalizovat karty nebo zařízení a skrýt funkce, které nevyužívají. Nové funkcionality v aplikaci zobrazují aktualizované mapy a změnu vzhledu, které mají zlepšit zákaznickou zkušenost.

Hlavní vedoucí Londýnské obchodní a průmyslové komory, Colin Stanbridge, řekl: „Podporujeme jakákoli vylepšení, která zjednoduší, zlevní a zatraktivní londýnskou dopravní síť a přinesou tak prospěch každodenním cestujícím, turistům a ekonomice jako celku. Použití bezkontaktních karet k cestování v této oblasti znamenalo velký krok kupředu a aktualizace aplikace, zdá se, tyto změny posune ještě o úroveň výš.“

TfL teď pracuje na tom, aby uvedla další vylepšení, která funkce aplikace zpřístupní i držitelům koncesionářských karet, jako jsou například Zip a studentské fotokarty. Budoucí změny by tak měly usnadnit žádosti o vracení peněz.

Zdroj: Intelligenttransport.com

Další doporučené články

Vzniká pracovní skupina na vytvoření iÚčtenky

Vzniká pracovní skupina na vytvoření iÚčtenky

Sdružení pro digitální účtenky (SDU) oznámilo vytvoření nové pracovní skupiny vedené Ondřejem Brablcem, která má ambici představit první verzi návrhu...
6. 10. 2023 – Doba čtení: < 1 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce