Reklama

Mobilní aplikace TfL teď zobrazuje historii trasy a poplatky

Zákazníci používající v Londýně bezkontaktní platební karty si teď mohou pohodlně prohlédnout historii své trasy, zkontrolovat poplatky a dobít kredit.

25. 6. 2018 – | Doba čtení: 2 min

Až polovina všech cest metrem a vlakem, realizovaná na principu „pay-as-you-go“, se v Londýně uskuteční za použití bezkontaktních plateb nebo mobilních zařízení. Více než 17 milionů těchto cest každý týden proběhne napříč různými službami veřejné dopravy s tím, že zákazníci dostanou za vynaložené peníze maximum hodnoty, flexibilitu a pohodlí.

Úspěch bezkontaktních plateb v Londýně vede stále více dalších měst k zavádění technologie jako pohodlné metody placení za cestování.

Shashi Verma, vedoucí technologický úředník Transport of London, řekl: „Těší nás, že si naši aplikaci stáhlo už tolik Londýňanů a že jsme jim usnadnili kontrolovat historii jejich trasy a dobíjet si přímo po cestě. Poslední aktualizace reaguje na zpětnou vazbu našich zákazníků a je součástí naší práce zjednodušit a učinit cestování po Londýně pohodlnějším pro každého.“

TfL aktualizovala svoji aplikaci – kterou poskytuje zdarma a která je ke stažení v Google Play Store a Apple App Store -, aby zákazníkům umožnila prohlížet si svoje trasy i platební historii a kontrolovat, zda mají nějaké „nekompletní“ cesty. Uživatelé mohou používat svůj chytrý telefon také k tomu, aby si rychle dobili svůj „pay-as-you-go“ kredit nebo přidali časovou jízdenku na svoji Oyster kartu.

Od doby, kdy byla v září 2017 spuštěna, byla aplikace stažena více než 800tisíckrát. Díky ní si zákazníci mohou připojit svoji bezkontaktní platební kartu k online účtu, personalizovat karty nebo zařízení a skrýt funkce, které nevyužívají. Nové funkcionality v aplikaci zobrazují aktualizované mapy a změnu vzhledu, které mají zlepšit zákaznickou zkušenost.

Hlavní vedoucí Londýnské obchodní a průmyslové komory, Colin Stanbridge, řekl: „Podporujeme jakákoli vylepšení, která zjednoduší, zlevní a zatraktivní londýnskou dopravní síť a přinesou tak prospěch každodenním cestujícím, turistům a ekonomice jako celku. Použití bezkontaktních karet k cestování v této oblasti znamenalo velký krok kupředu a aktualizace aplikace, zdá se, tyto změny posune ještě o úroveň výš.“

TfL teď pracuje na tom, aby uvedla další vylepšení, která funkce aplikace zpřístupní i držitelům koncesionářských karet, jako jsou například Zip a studentské fotokarty. Budoucí změny by tak měly usnadnit žádosti o vracení peněz.

Zdroj: Intelligenttransport.com

Další doporučené články

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce