Novinky z insurtechu napříč (nejen digitálním) světem – Nubank, Lemonade a Swiss Re

24. 2. 2023 – | Doba čtení: 2 min

Zdroj: midjourney

Insurtech neupadl do zimního spánku, ale naopak se v něm děje ledacos nového. Přinášíme vám tři čerstvé insurtech novinky o pojištění nájemníků, vozidel a nákupních center napříč (nejen digitálním) světem.

BNP Paribas Cardif navázala spolupráci s Lemonade

BNP Paribas Cardif a Lemonade oznámili navázání spolupráce, v rámci které nabídnou pojištění nájemců, v němž budou vystupovat jako spolupojistitelé krytí. Toto partnerství má dle plánu BNP Paribas Cardif využít technologie ke zlepšení zákaznické zkušenosti, což je v souladu s hlavním posláním společnosti – s její snahou zpřístupnit pojištění. BNP Paribas Cardif bude nabízet toto plně digitální pojištění nájemců také svým distribučním partnerům.

„Renomovaná značka, jako je BNP Paribas Cardif, v kombinaci s okamžitým a transparentním přístupem společnosti Lemonade k pojištění přináší to nejlepší z obou světů francouzským obyvatelům, kteří hledají bezproblémový způsob ochrany svých věcí,“ uvedl Daniel Schreiber, spoluředitel a spoluzakladatel společnosti Lemonade.

Nubank nyní nabízí pojištení vozidel

Brazilská digitální banka Nubank představila nové pojištění vozidel. Nová nabídka je v současné době k dispozici ve městě Curitiba, v hlavním a největším městě ve státě Paraná, a v nadcházejících měsících se rozšíří do dalších regionů Brazílie.

Uživatelé si mohou zakoupit krytí prostřednictvím aplikace, které ale není vydáno okamžitě. Poté co uživatel poskytne základní informace, pojišťovna analyzuje žádost, a pokud se jedná o první pojištění vozidla u daného uživatele, vyžaduje kontrolu vozu, kterou lze ale provést digitálně prostřednictvím aplikace Nubank.

HUB International společně se Swiss Re poskytuje pojištění nákupních center

Společnost HUB International nově nabízí pojištění nákupních center s více nájemci v USA. Jedná se o nové řešení proprietárního pojištění pro majitele a provozovatele, které zahrnuje pojištění majetku, obecnou odpovědnost a odškodnění pracovníků. HUB Shopping Center Insurance nabízí majitelům a provozovatelům více typů krytí prostřednictvím Swiss Re Corporate Solutions.

Nákupní centra se potýkají s mnoha riziky, včetně škod na majetku způsobených přírodními katastrofami, vandalismem, neobsazenými místy, přerušením provozu kvůli poruchám zařízení a dalšími riziky. V důsledku rozmanitosti těchto rizik se musejí obracet na více pojišťoven a hledat rozmanitá vhodná a přiměřená krytí. „Pojištění nákupního centra od společnosti HUB pomůže nastavit speciálně přizpůsobené pojistné krytí rizikových služeb a dokáže vytvořit pojistný balíček, který splní individuální majetkové a situační potřeby,“ uvedl James „Chip“ Stuart, vedoucí specializované praxe v oblasti nemovitostí společnosti HUB.

Zdroj: coverager.com – BNP, Nubank, HUB

Další doporučené články

AXA XL nabízí pojištění „proti“ genAI

AXA XL nabízí pojištění „proti“ genAI

Společnost AXA XL chce pomoci firmám řídit rizika vyplývající z vývoje jejich vlastních modelů generativní AI (genAI). Řešením má být rozšíření...
8. 11. 2024 – Doba čtení: 2 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce