Reklama

Česká spořitelna pro komunikaci s klienty nově využívá Apple Business Chat

22. 3. 2019 – | Doba čtení: 2 min

Česká spořitelna jako první banka na českém trhu implementovala na internetové stránky službu Apple Business Chat, díky které lze jednoduše přes iMessage komunikovat s bankéřem. Zahájit chat lze jednoduše z iPhonu kliknutím na bublinu zobrazenou na každé webové stránce České spořitelny. Uživatelé mobilních telefonů iPhone mohou také zahájit chat po vyhledání bankovní pobočky v aplikaci Apple Maps.

„Začátkem letošního roku jsme možnost chatování v Apple Business Chat implementovali na naše nejnavštěvovanější webové stránky a získali velmi dobrou zpětnou vazbu od klientů i našich bankéřů. Měsíčně se nám daří odbavit desítky konverzací s klienty, kteří si pochvalují tento moderní způsob komunikace s bankou. Také se jim velice líbí naše aplikace pro prostředí iMessage, přes kterou si snadno sjednají schůzku na pobočce, spočítají splátku půjčky nebo orientační výši splátky hypotéky,”říká Tomáš Lošťák, který se podílel na implementaci služby Apple Business Chat v České spořitelně.

Jak se možnost chatu v iPhonu zobrazuje

Implementací Apple Business Chat na všechny internetové stránky pokračuje Česká spořitelna v úspěšném zavádění nejmodernějších technologií pro poskytování zákaznické péče, ať už se jedná o chaty s bankéři, zavádění chatbotů nebo komunikaci na sociálních sítích. Využití chatů hraje v komunikaci s klienty stále významnější roli a stávají se jedním ze základních komunikačních kanálů banky.

Česká spořitelna umožňuje chat:

  • na webových stránkách www.csas.cz; 
  • v internetovém bankovnictví George;
  • v migračním průvodci při přechodu ze Servisu 24 na George;
  • na webové stránce www.pujckabezpapiru.cz;
  • prostřednictvím Apple Business Chat, včetně aplikace Apple Maps.

Česká spořitelna v komunikaci s klienty rovněž využívá řadu chatbotů. Na webových stránkách má umístěného chatbota, který pomáhá klientům zjistit informace o pobočce, sjednat schůzku na pokladnu nebo s bankéřem či nahlásit nadlimitní výběr hotovosti. V oblasti náboru nedávno představila nového chatbota, se kterým se zájemci o práci v České spořitelně mohou potkat na sociálních sítích Facebook či Instagram. Na Facebooku se lze také setkat s chatbotem Ema, finanční zdravotnice, která umí posoudit výhodnost půjčky.

Zdroj: Tisková zpráva

Další doporučené články

Tipsport vstupuje do světa kryptoměn

Tipsport vstupuje do světa kryptoměn

Tipsport nově umožňuje svým klientům obchodovat kryptoměny. V současnosti mají registrovaní klienti Tipsportu a Chance možnost prostřednictvím elektronické peněženky Pluso fungující na...
27. 3. 2024 – Doba čtení: 2 min
České fintechy Q1 2024 – díl druhý

České fintechy Q1 2024 – díl druhý

Dnes vám představíme druhou čtveřici fintechů, které jsme aktuálně přidali na náš přehled. Tentokrát je každý úplně z jiného ranku a jde...
13. 3. 2024 – Doba čtení: 2 min
České fintechy 2024 – Q1

České fintechy 2024 – Q1

S novým rokem vám opět přinášíme aktualizaci přehledu českých fintechů a zase jedeme na pozitivní vlně, protože jejich nový počet je...
5. 3. 2024 – Doba čtení: 2 min
Únor 2024 na FintechCowboys

Únor 2024 na FintechCowboys

Další zimní měsíc s jarními teplotami je za námi, a přestože se jednalo o krátký únor, stihli jsme toho z fintechu zaznamenat víc než...
1. 3. 2024 – Doba čtení: 3 min

fintechcowboys

Bára, Julia, Martin a Richard. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce