Reklama

Fincentrum & Swiss Life Select umožňuje vzdálenou identifikaci klientů

14. 1. 2021 – | Doba čtení: 2 min

fincentrum swisslife select

Společnost Fincentrum & Swiss Life Select od počátku ledna umožňuje identifikaci klientů na dálku. Její klienti tak mohou se svým poradcem komunikovat výhradně online – bez nutnosti jediného osobního setkání. Fincentrum & Swiss Life Select tak reaguje na rychlý přesun finančního poradenství do on-line světa, který přinesly poslední měsíce poznamenané pandemií. V první fázi tuto novinku mohou využít klienti divize Fincentrum a klientům divize Swiss Life Select bude nabídnuta v brzké době.

„Na českém trhu finančního poradenství unikátní způsob vzdálené identifikace zavádíme v době, která si vyžaduje nové přístupy ve vztahu klienta a finančního poradce. Dosud byl na českém trhu standard, že k první identifikací klienta docházelo pouze na osobním setkání na základě dokladu totožnosti. Našim klientům i finančním poradcům však nyní nabízíme díky vzdálené identifikaci možnost šetřit čas a neriskovat v době pandemie zbytečným cestováním a setkáváním se. On-line AML identifikace klientů byla dosud doménou bank či poskytovatelů úvěrů, nyní mohou naši finanční poradci vzdálenou identifikaci využít i na trhu finančního poradenství. Nově implementované řešení je v souladu s novelizací tzv. AML zákona platnou od ledna 2021,“ řekl Lukáš Pácl, Head of Legal and Compliance, Fincentrum & Swiss Life Select.

Jak funguje vzdálená identifikace klienta, kterou nyní zavedla společnost Fincentrum & Swiss Life Select? Poradce po zadání základních údajů odešle e-mail klientovi, který se přes něj dostane do zabezpečeného online prostředí. Zde nahraje své doklady totožnosti a provede ověřovací jednokorunovou platbu, která mu je obratem vrácena. Po zdárné identifikaci může klient s poradcem jednat bez nutnosti osobního setkání. Všechny předsmluvní dokumenty Fincentra je tak možné vyřídit on-line přes e-mail a potvrdit je SMS podpisem ze strany klienta.

„Do budoucna chceme dále rozvíjet on-line identifikaci klientů například díky využití jednotné bankovní identity (Bank ID), která by měla být pro klienty bank dostupná v letošním roce. Pod silnou skupinou Swiss Life tak plánujeme na českém trhu finančního poradenství rozvíjet a určovat směr zejména v ochraně dat klientů, oblasti compliance, AML a kvality poradenství,“ doplňuje Lukáš Pácl, Head of Legal and Compliance, Fincentrum & Swiss Life Select.

Zdroj: tisková zpráva, fcsls.czswisslife.com.

Další doporučené články

Červenec 2022 na FinTechCowboys

Červenec 2022 na FinTechCowboys

Letní prázdniny se nám přehouply do druhé poloviny, ale ve fintechu nic jako prázdniny neexistuje, proto vám i tentokrát shrneme nejzajímavější...
3. 8. 2022 – Doba čtení: 2 min

fintechcowboys

Katka, Eva, Petr, Vašek a Zdeněk. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce