Reklama

Jaká je budoucnost finančních poradců podle platformy Frenkee?

7. 11. 2022 – | Doba čtení: 2 min

Zdroj: Frenkee

Technologie vládnou světu. Digitalizace zasahuje do všech možných odvětví, od medicíny a komunikace až po finance, investice a pojištění. Insurtech roste v posledních letech závratným tempem. Díky mnoha letům praxe a zkušeností zakladatelů dokážou platformy jako Frenkee přinášet zákazníkům ty nejlepší finanční rady i nabídky na trhu. Právě digitální poradce Frenkee vsadil na automatizaci a umělou inteligenci, která lidem umí poradit a podat pomocnou ruku při výběru nejlepšího produktu, vše online a během okamžiku.

Platforma slouží v zásadě jako e-commerce s finančními službami. Zákazníkovi stačí přijít na web a vybrat si pojištění, hypotéku, úvěr, půjčku či celou řadu dalších služeb, které zrovna vyhledává. Automatizovaný systém pak prověří všechny dostupné nabídky českých společností a uživatel si vybere tu nejlepší a nejvíce vyhovující. Po vyplnění formuláře a stisku několika tlačítek je hotovo a zákazník „odchází“ se smlouvou. Žádné telefonáty, žádné schůzky. Uživatel ihned ví, kolik a za co platí, vše je vyřízeno během několika minut.

Stěžejním prvkem platformy je automatizace. Každá minuta se cení a díky digitálnímu poradci má zákazník možnost si například zařídit cestovní pojištění ve 3 hodiny ráno, těsně před odjezdem na letiště. Případně zkontrolovat nejlepší podmínky pro hypotéku či půjčku, než během několika hodin dojde ke změnám v pravidlech či zákonech. Okamžitá přístupnost a podpora 24 hodin denně jsou pro fintech velkou výhodou, jelikož služba nespoléhá na lidské zaměstnance a fyzické schůzky. Vše se může domlouvat ihned a kdykoli.

Finance jednoduše a hlavně fér

Fintech platformu založil podnikatel Jiří Hluchý po mnoha letech v multilevel marketingu a finančním poradenství s jediným cílem – vést férový byznys, posunout finanční odvětví do moderní technologické doby a nabízet vysoce kvalitní služby. Vše maximálně jednoduše, na pár kliků, aby to zvládl i absolutní laik.

„Lidský faktor je ve finančním světě určitě velice důležitý, současně je ale také tím největším problémem. Frenkee vznikl právě díky mnohaletým zkušenostem, které jsem v oboru nasbíral. Hon finančních poradců za provizemi totiž není nikdy v souladu s tím nejlepším pro klienta. Umělá inteligence se postará o to, aby nabídky byly fér, digitalizovaný systém potom o to, aby vše bylo jednoduché a sexy,“ říká Jiří Hluchý, CEO a zakladatel fintechu Frenkee.

Zájemci o pojištění, hypotéku nebo nějakou další finanční službu musí vyplnit vstupní dotazník, díky kterému umělá inteligence vybere ten nejlepší produkt. Takovým produktem nemusí nutně být ten nejlevnější, ale ten, který nejlépe pokryje potřeby klienta.

„Stále však nezapomínáme na to, že jsou typy produktů, které jsou komplikovanější a zákazníci je potřebují probrat s reálnou osobou. K dispozici je pak tým zkušených lidí z oborů bankovnictví i pojišťovnictví, kteří se postarají o podporu a pomoc v případech, kdy umělá inteligence nestačí nebo chtějí řešit složitější produkty jako hypotéky. I to jsou ale produkty, které se snažíme posunout v digitálu dopředu a maximálně je zjednodušit. Za všechny mohu jmenovat například náš Sejf, do kterého si nahrajete vaše smlouvy. Ty vám systém projede a navrhne, kde můžete ušetřit a co vám v nich chybí,“ dodává Jiří Hluchý.

Další doporučené články

Listopad 2022 na FinTechCowboys

Listopad 2022 na FinTechCowboys

Poslední týdny světem fintechu, přesněji řečeno světem blockchainu, stále rezonuje krach společnosti FTX, který postupně doléhá na další velké hráče...
30. 11. 2022 – Doba čtení: 3 min
Americký Trupanion kupuje pojišťovnu PetExpert

Americký Trupanion kupuje pojišťovnu PetExpert

Český startup PetExpert, který se zabývá komerčním pojištěním psů a koček, koupila americká společnost Trupanion. Projekt zapojí do svých globálních plánů....
16. 11. 2022 – Doba čtení: < 1 min

fintechcowboys

Katka, Eva, Petr, Vašek a Zdeněk. Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce