Reklama

Twisto spustilo platební kartu v Polsku, včetně účtů a mobilní aplikace.

25. 10. 2019 – | Doba čtení: 2 min

Twisto dále expanduje v Polsku, v  druhé polovině října spustilo platební kartu a mobilní aplikaci. Již v září pak představilo platební účet s možností odložení plateb.  V Polsku funguje Twisto stejně jako v České republice a zákaznici do něj mohou přistupovat skrze webové rozhraní, mobilní aplikaci a využívají je pro internetové platby na více než 300 e-shopech. Cílem Twista je do roku 2022 mít půl milionu klientů s kartou.

Vstup na polský trh odstartovalo v srpnu loňského roku spuštění unikátní platební brány pro e-shopy s názvem iMoje ve spolupráci s ING Bank Śląski. Ta v sobě kombinuje, vedle možnosti platby kartou a převodem, také příležitost platit jedním kliknutím – pomocí Twisto Pay. Ti, kteří mají založený účet, mají vždy přehled o všech platbách a platí každý měsíc vše najednou. E-shop získává peníze ihned a zákazník Twistu platí až po vyzkoušení a v případě spokojenosti. 

Apple Pay i funkce Snap brzo

„Propojení Twisto účtu a aplikace s kartou Mastercard v Polsku je pro nás přelomovým krokem. Twisto zde i nadále pokračuje s rozšiřováním svých služeb, což je z pohledu internetového nakupování velmi atraktivní trh vstřícný k novým technologiím. Chceme proto ještě letos a na počátku 2020 uvést i další vychytávky, které si oblíbili zákazníci v Česku. Jsou to především služby Snap, které umožňují snadnou platbou faktur a složenek pouhým přeposláním či vyfocením a zavedení Apple Pay. Věřím, že spojením zkušeností s postavením ING Bank Śląski se nám bude dařit velmi rychle růst na tomto trhu,” říká Michal Šmída, zakladatel a CEO Twista.

K expanzi a spuštění Twisto účtu pomohlo přednímu českému fintechu také nedávné získání strategických investorů, kteří investovali do dalšího rozvoje firmy více než 350 milionů korun. O rozvoj polského trhu se pak stará lokální pobočka ve Varšavě, kde pracuje patnáct lidí. Spuštění účtu předcházela relativně zdlouhavá vyřizování podmínek a regulatorních nařízení, jež platí v Polsku, tudíž musela být část služby pro tento trh vystavěna prakticky od nuly. 

Polská Nikita a 27 tisíc e-shopů

Stejně jako v České republice, i v Polsku vyhodnocuje bonitu zákazníka engine Nikita skrze velká data a neuronové sítě, a to jen na základě jména, emailové adresy, obsahu nákupního košíku a dalších veřejně dostupných údajů. Díky tomu dokáže poskytnout unikátní platbu na 1 kliknutí.Na polském trhu v současné době působí kolem dvaceti sedmi tisíc e-shopů a zhruba čtyřicet až padesát procent trhu dnes ovládá skupina Allegro. Trh očekává, že pozice Allegra bude postupem času klesat kvůli vzniku a posilování specializovaných e-shopů. Pro porovnání, u nás existuje zhruba čtyřicet tisíc e-shopů. Polsko, stejně jako Česko, má historicky největší podíl plateb dobírkou – zde vidí Twisto velký potenciál změny, i vedle nahrazení platebních tlačítek, která se ještě nepřizpůsobila nakupování a placení v mobilu.

Zdroj: Tisková zpráva

Redakce

Jsme tým profesionálů, kteří prošli několika nadnárodními korporacemi. Milujeme finance, moderní technologie a sociální sítě.

Další články z redakce
Více informací Souhlasím
Naše webové stránky využívají technologie remarketingu umožňující návštěvníkům, kteří projevili zájem o naše produkty, ukázat naše reklamy v externích reklamních systémech. Pokud používáte naše stránky, vyjadřujete tím souhlas s využitím souborů cookies podle vašeho nastavení prohlížeče.