
Jak se (ne)bojíme AI v bankovnictví?
Nový výzkum ukázal, že přestože mají zákazdníci obavy z toho, že banky používají umělou inteligenci, chtějí i tak co nejlépe využít příležitosti, které tato technologie bankovnímu sektoru nabízí.
Nový výzkum ukázal, že přestože mají zákazdníci obavy z toho, že banky používají umělou inteligenci, chtějí i tak co nejlépe využít příležitosti, které tato technologie bankovnímu sektoru nabízí.
Čínská společnost Ant Group na konferenci v Šanghaji oznámila, že zahájila testování spotřebitelských a profesionálních aplikací pro model umělé inteligence (AI) specializující se na finance.
O nových využitích AI se dozvídáme v podstatě každý den. Některá mají budoucnost v reálném světě, část z nich jsou spíše hračky (pro vědce nebo pro veřejnost) a samozřejmě se objevuje také spousta nesmyslů.
Společnost Visa představila balíček služeb VisaNet +AI, který pomáhá bankám, firmám a spotřebitelům řešit dluhodobé výzvy a problémy spojené se správou zůstatku na účtu a finančním institucím s denním zúčtováním.
Vzhledem k tomu, že opatření vlivem pandemie COVID-19 donutila velké bankovní společnosti k přesunu běžných retailových operací z poboček do mobilních aplikací, tak také U.S.
Nejnovější AI zaměstnanec společnosti Westpac, Wendy, je schopná během konverzace přes web kameru rozpoznat emoce klientů a adekvátně na ně reagovat.
Usmějte se na Wendy přes svou webovou kameru a ona vám úsměv oplatí.
Velká Británie i nadále vévodí evropské fintech scéně, a proto se ve dvou příspěvcích podíváme na 9 britských fintech startupů, které stojí za to letos sledovat.
Společnost Vocalls vstoupila na Český trh s nabídkou telefonního asistenta s umělou inteligencí. V listopadu 2019 upoutal Vocalls pozornost na konferenci pro kontaktní centra pořádanou sdružením Admez.